Wat is het raarste dat je op het ruiterpad bent tegengekomen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

HighFly_

Re: Wat is het raarste dat je op het ruiterpad bent tegengekomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:44

hertjes, eekhoorn, hooglanders, paarden, schapen, vossen, konijnen, roofvogels en nog meer andere vogels :P

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:46

Het gekste vond ik toch wel de ouderwetse kanten onderbroek die in het prikkeldraad hing :')

Verder zijn de potloodventers en sexboekjes redelijk normaal...

Roos_Marijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:53

ik ben eigenlijk nog nooit iets raars tegen gekomen :+
maar ik vind het wel altijd heel vervelend als er mountainbikers op de ruiterpaden fietsen!

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:37

ook een naakte man (is ondertusse niks nieuws meer :'))

ik reed op paard van een vriendin want die was op vakantie dus daar moest ik voor zorgen. Maja ik reed dus leuk in het bos, me buurmeisje reed op de fiets met me mee, springt er ineens 10meter voor me een kerel uit de bosjes die harstikke naakt was! Ik schrok me natuurlijk helemaal kapot want hij had alleen sportschoenen aan en veder helemaal niks. Dus wij heel snel een ander pad ingegaan, ik in rengalop en me buurmeisje heel hard fietsen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:32

Buiten een seksend stelletje niks bijzonders geloof ik... :')

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:37

Een naakte man die door het bos naar ons toe kwam lopen met alleen een blauwe handdoek om zijn hoofd.
Toen we gauw een stuk gingen galopperen kwam hij er weer aan, had hij vast een stuk doorgestoken :?
Is alweer jaren geleden, maar zal nooit vergeten dat de handdoek lichtblauw was :D

Charlie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:41

Hangend in een bosje naast het ruiterpad: een maandverbandje :? :r

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 16:34

Eén keer wel een vent op een scooterje. Ik reed op een ruiterpad en hij begon me ervan te beschuldigen dat ik in een ander bos
iets zou stukgemaakt hebben. Ik wist niet over wat hij het had! Hij gaf mijn paard een klap op z'n kont waardoor het arme dier
zich rot schrikte. Ik heb die vent een ferme klap met mijn zweep verkocht toen. Hoe durft hij!

Verder nooit naakte of vrijende mensen tegengekomen. Lijkt me wel grappig om te zien :D

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 13:48

Een hertje dat tegen een koe aan lag te slapen := Is ook niet helemaal natuurlijk volgens mij :+

anouuk1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 13:57

konijn, hert, vogels, eenden, honden, katten, reiger, eekhorn van alles & als je denkt dat je alles zo onderhand heb gehad liggen er mensen op het pad.
Je kijkt recht vooruit ''niemand'' bij de bocht (stonden niet al te veel bomen dus dan zie je wat er na die bocht komt, alleen je ziet geen liggende mensen) gallopeerd aan (gelukkig niet al te hard want ik ben toch altijd wel voorzichtig) en dan liggen precies 2 mensen bij een bocht dwars over 't ruiterpad.
Paard schrikt zich rot, ik schrik me rot , mensen schrikken zich rot :=
& dan komt het mooiste:
Schelden dat je uit moet kijken, hahahahaha ja tuurlijk ik heb ze ook even verteld dat ik op een ruiterpad rij met een paard en hun daar liggen dus hun niks te zeggen hebben :o

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:19

ik ben samen met een vriendin wel eens een dode kat gevonden naast het ruiterpad. Het diertje had een halsbandje om maar in de verste verte geen huis. uiteindelijk bleek hij ziek te zijn geweest en die is gewoon van huis weggelopen. ( doen zieke katten vaker ) mensen waren heel blij dat wij hem terug brachte zodat ze toch nog wisten wat er gebeurd was.

palham

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:20

TV

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:24

een kudde schapen, waren ontsnapt uit het natuurgebied omdat iemand het hekje had open gelaten...

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:25

Ooit een keer een potloodventer en een andere keer een gozer die zijn eigen aan het aftrekken was.
Verder de gewone dingen zoals wandelaars, mountainbikers en het nodige wild

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:31

Een kudde schotse Hooglanders echt vlak langs het pas, stuk of 12. Me verzorgpony wilde er niet langs, dus afgestapt en heeel langzaam voorbij ze gelopen. Toen ik opstapte ging me pony er in volle galop vandoor haha.

Verder, hardlopers die zich rotschrikken omdat ze een i-pod op hebben. En laatst een vader met een zoontje van een jaar of 5. Wilde net een galoppie inzetten toen ik een stemmetje hoorde. Zei dat het levensgevaarlijk was wat ie deed.
En veeeeeeeeeeel honden en konijnen.

nikki_fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:40

Wij gingen oversteken...en er stond een man die stopte voor ons alleen halverwege de rij ging hij ineens gas geven de paarden schrokken zich kapot en hij reed zo tegen een paard aan!!!! _-:( _-:( _-:( _-:( Daarna reed hij heel hard door...

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:50

hier zie je niet zo veel meestal autos die over t pad rijden pas kwamen er kippen uit de struiken en ging me pony er vol in galop overheen (had ze echt niet gezien) 1 dood :(:)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:56

nikki_fries schreef:
Wij gingen oversteken...en er stond een man die stopte voor ons alleen halverwege de rij ging hij ineens gas geven de paarden schrokken zich kapot en hij reed zo tegen een paard aan!!!! _-:( _-:( _-:( _-:( Daarna reed hij heel hard door...

Jezus, wat asociaal!

Ik kwam van de week met mijn verzorgpony iemand tegen op een brommertje, die expres keihard langs ons hen sjeesde. Pony keek niet op of om, maar ik kreeg bekant een hartaanval (hij kwam van achteren).

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 15:36

Een bruidspaar, allebei keurig in het wit gestoken. Die hadden het ruiterpad uitgekozen voor een fotoshoot.....
Wij kwamen in volle galop aan, racen de hoek om en daar stond het bruidspaar te poseren!! Wij vol in de ankers maar konden echt niet meer voorkomen dat die mensen helemaal onder het stof kwamen te zitten! Voelde me best wel schuldig... maar waarom gaan ze dan ook op het ruiterpad staan :?

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 15:45

Lekker dom is dat, fotoshoot op het ruiterpad xD

EsBianc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:03

Wij zitten hier vlakbij een papegaaien opvangcentrum. En daar hebben ze ook allerlei andere dieren. Ik ben wel eens bambi's, een schildpad en pauwen tegen gekomen. En wilde herten/reeen zien we hier regelmatig.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:05

Het gekste ummm, plassende mannetjes :Y) Picknickende mensen ook heel vaak.

Het goorste was toch echt een dood konijn waarbij de maden uit zijn ogen kwamen :(:)

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:16

een matras :oo Ik schrok me een ongeluk en paard wilde er gewoon overheen rennen. (We waren aan 't galloperen toen we dat geval tegenkwamen.)

Ook een keer nordic walking mensen met van die stokjes, op het ruiterpad. Dat vind ik echt lef hebben want ze zijn ontzettend iritant en mijn paard is er als de dood voor.. :)

nikki_fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:31

melsh schreef:
nikki_fries schreef:

Jezus, wat asociaal!

Ik kwam van de week met mijn verzorgpony iemand tegen op een brommertje, die expres keihard langs ons hen sjeesde. Pony keek niet op of om, maar ik kreeg bekant een hartaanval (hij kwam van achteren).

Ja echt heel asociaal!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:40

Wij zijn ook wel eens een bruidspaar tegen gekomen. Gelukkig niet in galop en heb ze dan ook niet onder gespetterd :D

Herten en ander wild zijn geen uitzondering.

Verder is het vrij rustig in het bos waar ik rij. Vanochtend toch wel weer iets heel moois. Een hert wat door de bosjes mee rent en een grote roofvogel die ineens voor ons langs vliegt. Te paard zie je nog eens wat :j