Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

enssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:21

Op het begin wel, vooral als iedereen je ook nog aankijkt. Nu kan het me niks meer schelen! :+

Darkness85

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 22:54

Even een boodschapje doen vind ik geen probleem.. Of naar de Mac of snackbar ook niet.. Maar als ik echt in een eet tentje ga eten kleed ik me toch liever even om.. Het gaat me niet zo zeer om m'n kleren.. Maar om de stank.. Het lijkt me niet echt smakelijk voor andere mensen, dat ze van mijn paard aan het mee genieten zijn als ze aan't eten zijn..

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 22:56

normaal eigenlijk niet :)

maar vandaag was toch wel wat anders :+
we hadden strandrit en wij hadden allemaal de trui van de manege aan. dus daarna gingen we ergens eten, lopen we daar door de stad met paardrijkleding en allemaal zelfde trui en iedereen kijkt ons aan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 23:16

nee ik ben misschien zwaar maar ik ga gewoon met het ov naar mn werk,

laat ze maar lekker kijken,.

J92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 13:15

Nee ik schaam me niet hoor, loop soms gewoon de hele dag in mn rijkleding als ik van me paard kom :P

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 13:17

heb dr ook lekker schurft aan! Loop er zoiezo al niet erg vaak in, omdat ik tegenwoordig vaker aangespannen rijd, maar als ik ga paardrijden loop ik er gewoon de hele dag in rond.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 13:20

Ha, als dat me uit zou maken zou ik me blijven verkleden :D. Ik snap eerlijk gezegd die meiden niet die voor geen goud een boodschap gaan doen met rijbroek aan. Jeetje, alsof je altijd en overal chique moet zijn. Daarbij, als mijn Toekomstige Liefde mijn rijbroek zo afschuwelijk vindt dat hij me zo niet wil zien, dan laat ik die liever voorbijlopen in de winkel ;)

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:37

het is toch ook kleding. die mensen staan soms te kijken alsof je alleen maar een onderbroek aan hebt ofzo :')

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:21

HELEMAAL NIET:D ik vind het juist super fijn! me familie denkt daar anders over , haha

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:31

haha ik ga echt overal heen in mijn rijkleding, boeit mij echt totaal niet. Moet wel zeggen dat het nu weinig opvallend meer is omdat ik sinds ik een western zadel heb ik met spijkerbroek rijd, maar mijn stalschoenen zijn ook mijn goed loopschoenen dus laatst toen ik naar de stad ging had ik ze ook gewoon aan

WildRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 23:14

voor de kleing schaam ik me niet ... maar als ik gemest heb dan zou ik liever niet in de tram stappen:P

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:59

Ja, dat is waar. Meestal trek ik wel even een andere jas aan anders ruiken mensen je aankomen, en dat is toch niet mijn bedoeling :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 12:57

als ik ruik dan spuit ik wat deo.

boeit me echt niks al is mn trui geel van de mestvlekken.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 13:11

Soms, ligt er aan waar :+

In de stad, Arnhem, zul je mij niet in m'n paardrijkleren tegenkomen. Behlave laatst op m'n werk, waar ze erg moesteb lachen hihi . Verder woon ik zelf wat afgelegen dus daar zijn mensen het wel gewend :))

Ik zorg dan wel dat 't niet ranzig is of ernstig stinkt he :+

MSDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 14:36

Ik ga vaak met de bus naar stal, dan kleed ik mee meestal wel even om voordat ik naar stal toe of weer naar huis ga, maar als ik op de fiets zit en ik weet dat het niet heel druk is op de weg en ik niet heel veel bekenden tegen kan komen boeit het me niet! Thuis al helemaal niet!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 15:53

Tja, soms maakt het me niks uit en soms wel, hangt een beetje van de situatie af. Even snel naar de supermarkt, praxis, snackbar, maakt me niks uit. Ben laatst in mijn rijkleren naar de ikea geweest, toen keken ze me wel raar aan. Maar goed, soms moet je even snel ergens heen, en als ik dan niet heel erg stink, vind ik het niet altijd nodig om me om te kleden. Stel dat ik nog uit eten moet ofzo, en dan iets netters als de snackbar :+ stap ik zeker nog even onder de douche en kleed ik me om.

Als ik echt stink naar de paarden kleed ik me sowieso om, ik kom soms mensen tegen in rijkleren waar dan bijvoorbeeld de hele winkel naar ruikt, dat vind ik toch minder geslaagd.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 15:56

ik schaam me heel erg als ik gewoon rondloop in rijkleding, maar op her paard heb ik daar geen last van.

als ik niet zo'n dikke reed had ook niet naast het paard :P

zenith84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 15:57

absoluut niet ik ga overal heen lekker boeiend :o

zingha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 16:02

Keek laatst op de markt hier in het dorp om me heen, en van de vijf mensen die liepen te snuffelen in een standje met kleding liepen er vier in een rijbroek. Alleen ik niet (toevallig, want meestal wel). Dus alle vijf paardenmensen, zo gewoon is dat hier.
Maarre.... dat stinken kan soms wel erger zijn dan je denkt. Ik had een keertje voor mijn gevoel iets heel normaals aan, geen rijkleding dus. Ik had alleen mijn sweatvestje ook al even op stal gedragen de dag ervoor. En het kassa meisje in de supermarkt zegt: "Goh, wat vind ik dat toch altijd een lekkere lucht! U hebt zeker paarden!"

Peche_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 16:26

ik ga alleen met mijn paardrijkleren naar de paarden en niet naar de winkels.
dan schaam ik met toch wel een beetje :+

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 16:28

Geen enkel probleem. Als ik alles bij de paarden heb gedaan en moet daarna even een boodschap doen, ga ik gewoon in mijn rijkleding :j ben er nog nooit raar op nagekeken oid :n

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 16:38

Het maakt mij helemaal niks uit! Ze zien toch dat het paardrijkleding is dus heeft een reden dat je die kleren aan heb.
Ik ga alleen niet naar de stad in paarden kleren. Maar boodschappen doen of me nichtje van school halen boeit me niet hoor.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 19:38

Mij maakt het ook helemaal niks uit! Ga gerust de winkel in met rijkleding als ik wat nodig heb!
Daarbij, ruikt mijn pony helemaal niet sterk naar paard, dus ik neem de geur van paarden ook niet mee :Y)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:00

neuh, loop er ook gewoon op centraal station mee hoor, geen nkel probleem!

EvaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:05

Vroeger had ik geen problemen met paardrijbroeken, ik woonde er bijna in.

Tegenwoordig staat de strakke paardijbroek mij steeds meer tegen. Ik draag eigenlijk alleen nog maar een oude spijkerbroek of worker met jodphurlaarsjes eronder. Met rijden gaat het gelukkig prima.