Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
crossmonster schreef:Die irritante flapper springschoenen worden godzijdank ook niet veel meer gebruikt, dat waren net een soort hawai-rokjes, en die dingen maakten een herrie , was echt niet stoer in elk geval

Vjestagirl schreef:Shanna schreef:Al iemand die weet waar manenvet voor dient?
Daar ben ik ook al heel wat pagina's benieuwd naar
manex schreef:Bij ons op stal is er nog 1 die dat manenvet gebruikt om de hoeven mee in te vetten. Geen idee of ze dat daar vroeger ook voor gebruikten.
Knor schreef:even uit een ander topic gepikt over manenvetSpikyBlue schreef:Klopt. Het is echt een heel oud middeltje. Het allerbeste is om het van iemand te kopen die het zelf 'maakt' omdat er dan geen kunstmatige toevoegingen bij zitten. Het is niet hetzelfde als hoevenvet. Het wordt ook niet zo vaak gebruikt. Ik heb wel eens zo'n streng manenvet gezien en het ziet er erg ranzig uit! Ik zou het zelf ook niet snel gebruiken, maar de verhalen gaan altijd wel dat het superspul is voor slechte hoornkwaliteit. Overal waar 'te' voor staat is niet goed, dus je kan het best wel eens gebruiken maar niet te vaak!
anneliesdj schreef:Maar die canvasdekens zijn wel heel fijn, oersterk, goede pasvorm en niet zo achterlijk duur.
Knor schreef:wie gebruikt er hier nog manenvet, banadges met touwtjes, ouderwetse hoevenkrabbers zonder borsteltje, plastic sprinschoenen die je in zn geheel over de hoef moet trekken, oranje bitringen of een bokriempje aan je zadel
) koord/bandsingels die in de was in de knoop raakten en plastic beenbeschermers van oa Gera.
of die met een elastiekje onder! Die vond ik nochtans geweldig...
beantsje schreef:ayo schreef:Haha ik zag laatst nog een meisje met cap op in de winkelstraatrijlaarzen aan, zweepje in haar hand...
Dat heb ik gelukkig nooit gedaan.
oo jawel en dan op straat met stoepkrijt de bakletters tekenen en dan met cap laarzen zweep en al huppelend in de rondte terwijl 1 meisje de commando's gaf...
Er werd een parcours gebouwd.. 

Maar heb nooit last gehad van plakken of blaren.
. Ook heb ik nog:
)
(heb ik ook al een jaar of 8)
)