Waaauw het was zo mooi. Hier is het gelukkigste meisje van de wereld!!!
In de auto op weg naar stal was ik helemaal aan het shaken haha. We stonden John Parker op te wachten langs de grote weg. Toen kwam de vrachtwagen aanrijden...... dat was zó bijzonder. Heel veel lichtjes.... Vervolgens ging de klep open en daar zag ik zijn witte oortjes. Dat was zo mooi!
Alles is goed met hem! Hij heeft nog geen schrammetje opgelopen van de reis! Is wel een klein beetje afgevallen, maar dat is er zo weer bij. Hij vond het in het begin even wat spannend allemaal met alle nieuwe paarden ( waaronder merries ) maar hij was ook weer vrij snel rustig. We hebben hem een beetje gewassen met wat ontsmettingsmiddel ( ivm het feit dat hij de afgelopen dagen op diverse stallen heeft gestaan en we bang zijn voor een schimmelinfectie ). Hij was nog nat van het wassen. Vandaar dat hij nu even een deken op heeft op de foto's. Ik ga zo weer terug om hem af te halen.
Hij is echt GEWELDIG, ik ben ZO BLIJ, echt ongelooflijk!!! Urbino is gewoon erg grappig en leuk en mooi en lief en hij was ook al heel braaf vandaag. Ook toen we hem gingen wassen. Ik ben zo blij dat ik via 'Lusitana' ( Bedankt Simone! ) , via BOKT ( ja.... Bokt is dus écht niet meer weg te denken in ons dagelijks leven ) bij hem uitgekomen. Nog blijer dat mijn moeder met me mee is gegaan naar Portugal ( Bedankt Mam! ), bedankt ook iedereen hier in dit topic voor al jullie leuke berichten, echt kei leuk. Menselieve wat ben ik gelukkig
De eerste foto's van Urbino bij zijn nieuwe 'thuis'! Volgens mij vind hij het prima bij ons. Het hooi smaakte hem in ieder geval! Hij begon meteen gulzig te eten haha. Zo meteen, als ik weer op stal ben, even kijken of hij niet te veel eet, voor hij dadelijk ziek wordt. Het was compleet donker, dus veel foto's heb ik nog niet. Maar er volgen er zeker meer morgen. Ik heb ook nog een heel donker filmpje gemaakt net ( het lijkt heel donker in zijn stal, maar dat is het alles behalve ).
Kennis maken met buurman Riverstone:
Hooi smaakt hem érg goed
Toen hij net van de vrachtwagen kwam zag hij dit ijzeren paard. Hij wilde er meteen naartoe en ook niet meer bij weg. Meteen hinniken. Richard ( chauffeur van vrachtwagen ) zei meteen dat Urbino dacht dat het een echt paard was. Dit was zijn "eerste liefde", het ijzeren paard:
WAUW! Ik be necht super blij voor je!! wat een knappe vent is het toch! Ik hoop op veel topics van jullie samen! En mooi dat hij het zo rustig houdt! wat een Kanjer!
Jeeeeeeeh, hij is er . Super joh!!! Lekker gewassen en al op stal dus... Mooie grote box zo te zien. GEFELICITEERD!!! Eindelijk bij je op stal, heeeeerlijk. Geniet er maar van!! Foto's nooit genoeg he haha.
oooh!!! gefeliciteerd! later wil ik ook een paard laten overkomen uit daar(als ik veel geld verdient heb haha!) heb zelf een andalusier x appaloosa hihi molenbeersel is helemaal niet ver, mischien dat ik hem OOOOIT eens int echt zie haha!