Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dabo schreef:Van die lange broeken? zit dat nog een beetje? Ik heb ook altijd van die koude billen in me rijbroek.. misschien moet ik er dan ook maar eens 1 gaan halen, voor dat geld hoef ik het niet te laten he..
Petra_O schreef:Bij http://www.piafferuitersport.nl hebben ze heel vaak goedkope dekens. Bijna mijn hele collectie komt ervandaan en ik heb nergens de volle prijs voor betaald.
BBreedveld schreef:Heb vandaag bij de action voor 2,50 per stuk thermo shirts en broeken gekocht. Koopje!
aliealie schreef:Ja inderdaad. Maar ff in de gaten houden wat ze na 31 december doen. Staat meestal wel op hun site. En de laatste opruimingsronde stond de laatste keer niet op hun site maar hing (in Leek) allemaal in de koopjeshoek (de 75% dus) Echt waar toen hing er nog van alles van Anky en Pk tussen. Heb ik een heel leuk bomberjasje gekocht. Je moet het gewoon even op de voet volgen haha!
Citaat:BBreedveld schreef:
Heb vandaag bij de action voor 2,50 per stuk thermo shirts en broeken gekocht. Koopje!
kun je die ook als legging dragen of lijkt dat heel stom?
aliealie schreef:Ja inderdaad. Maar ff in de gaten houden wat ze na 31 december doen. Staat meestal wel op hun site. En de laatste opruimingsronde stond de laatste keer niet op hun site maar hing (in Leek) allemaal in de koopjeshoek (de 75% dus) Echt waar toen hing er nog van alles van Anky en Pk tussen. Heb ik een heel leuk bomberjasje gekocht. Je moet het gewoon even op de voet volgen haha!