chevax schreef:Is dat van die koffietafel dan ook gelogen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chevax schreef:Is dat van die koffietafel dan ook gelogen?
Ilsex schreef:slachten nee echt niet !!. dan zou ik hem laten inslapen dat is beter voor elk dier ook van zijn pijn af en niet bij iemand anders op het brood zou er niet aan moeten denken ! Ik ga voor inslapen als het ECHT moet !. maar slachten never
_Charlotte_ schreef:Ilsex schreef:mmjamm is toch lekker?slachten nee echt niet !!. dan zou ik hem laten inslapen dat is beter voor elk dier ook van zijn pijn af en niet bij iemand anders op het brood zou er niet aan moeten denken ! Ik ga voor inslapen als het ECHT moet !. maar slachten never
beetje penny reactie dit hoor
IKbenEllen schreef:Wat is de link daarvan, kan zelf maar sites vinden met max. stokmaat 1.50
Edit: gevonden. Nou wil ik niet op alle slakken zout leggen, maar er staat dat ze alle paarden kunnen cremeren, maar er staat nergens dat dat uit 1 stuk is!
Misschien dat er de laatste jaren crematoria bijgekomen waar dat wel kan, weet ik niet.
Misschien wel een interessant stukje in deze:
http://www.dehoefslag.nl/content.asp?menuid=136
lorenzolover schreef:Ik zou me paard ook NEVER laten slachten
ook omdat ik het idee van dood schieten en opeten niet zo fijn vind.. !!!
Rooskje schreef:(Als je vegetarisch bent heb ik niks gezegd!)
Rooskje schreef:Ik kan er gewoon niet tegen dat sommige mensen zeggen (zoals iemand die ik ken op de manege): "Ooo wat zielig! Je laat je paard toch niet slachten? Dat is zo zielig!" En juist: wat ligt er vanavond op haar bord? Een stukje KIP! En juist: die is dus ook geslacht!