mijn verzorger noemde het "summerfashion by Jack"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wennie19 schreef:Mijn lieve vriendje voelde zich gisteravond ff heel zielig hij had een slokdarm verstopping uiteindelijk met een sonde het weer los gekregen maar zat goed vast bij hem
[ [url=m/WsUHzf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kFrIuC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eEcv6s.jpg]Afbeelding[/url] ]
noor14 schreef:Ik zit met een dillema...
Dex staat nu al bijna 2 maanden in een kleine paddock.
De merrie waar hij bij staat moet namelijk gedekt worden en is nu al 2 keer mislukt helaas.
Maar ze staan nu dus op een paddock van 5x5 ong en is super goor door de vele regen en mest.
Hij krijgt alleen mais te eten waardoor hij continue dunne mest heeft en zn benen zitten helemaal vol met mest.
noor14 schreef:Ik zit met een dillema...
Dex staat nu al bijna 2 maanden in een kleine paddock.
De merrie waar hij bij staat moet namelijk gedekt worden en is nu al 2 keer mislukt helaas.
Maar ze staan nu dus op een paddock van 5x5 ong en is super goor door de vele regen en mest.
Hij krijgt alleen mais te eten waardoor hij continue dunne mest heeft en zn benen zitten helemaal vol met mest.
Hij is erg vervelend omdat hij zn energie niet kwijt kan.
Ik ga er om de dag heen om hem in de molen te zetten.
Eerst leek het me ook leuk om wat in de bak te werken (grondwerk) maar dit is geen doen door zn overtollige energie.
Kan hem nergens losgooien of iets.
Eerst voerden ze hem ook nog 1 kg sport brok per dag bij zonder overleg, dus ik voerde zelf ook nog.
Hij werd echt vreselijk opstandig en een energiebom.. steigeren aan de hand enz.
Gelukkig doen ze dat nou niet meer.
Ik merk aan mezelf dat ik geen zin meer heb om naar hem toe te gaan om hem elke keer zo te zien, smerig en vol energie.
Kan er niet echt van genieten.
Heb vandaag geopperd dat ik van plan ben om hem terug te brengen naar de wei waar hij eerst stond.
Maar dan staat hij wel alleen.
Ik denk zelf dat dat wel gaat, maarja je weet het nooit.
Wat zouden jullie doen?
Terug naar de wei brengen of nog de laatste paar weken volhouden en dan samen met de merrie weer de wei op?
Vind t ook vervelend dat K geen hooi mag voeren, eerst stond ie echt vaak met honger maar nu geven ze dus mais van de koeien waarvan hij diarree heeft.
noor14 schreef:Ik zit in regio noord Limburg.
Weet je wat het ook is, heb al afgesproken dat Dex daar straks op stal komt te staan als ik hem ga rijden.
Dus beetje banketstaaf als ik nu iets anders ga zoeken.
Heb ook geen ervaring met pension stallen, dus weet niet of dat wat is.
Geen land ter beschikking in de buurt, ja die waar hij eerst stond, maar staat nu dus geen paard meer.
Zij doen het al jaren zo, vind het dan ook vervelend dat ik het niet goed vind en anders wil.
Zijn wel goede kennissen van me.
Kofu ziet er goed uit!
Leuk vooruitzicht dat hij bijna naar huis kan
xapple, super goed van Lars!
Staat er ook rustig bij zo te zien.
Joya is ook mooi fransje!