1.71m is ook wel prima!
Gupje is nu ongeveer 1.65m en mijn 3-jarige in de wei schat ik op 1.67, die zal dus wel over de 1.70m heen gaan uiteindelijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Momenteel is George wel duidelijk nog aan het groeien, hij is zo overbouwd ineens. De DA die de scan voor hem kwam doen, zei nog: wees niet bang die wordt nog wel 1.68. Ik hoop het zo!

Hij is onder het zadel beter dan los terwijl hij los ook niet heel slecht is. Maar los drukt hij snel zn rug weg dus dat is niet zo fijn. Heb er vorige week voor het eerst zelf op gereden en hij was heel braaf! Hij is een tikkie flegmatiek maar met consequent rijden merk je er bijna niets van.
Jullie leggen allemaal idd de lat erg hoog voor de mensen die nog moeten gaan starten 

En wat de anderen ook zeggen: consequent en streng wezen. De paard vindt jou niet lief als je alleen maar lief tegen hem bent. Ze willen duidelijkheid en daarvan worden ze braaf.
Struisvogelpolitiek! Daarom meet ik Grand ook niet. 1.62 klinkt zo klein
Was tie daarna wel weer braaf?
Zou vandaag eigenlijk weer gaan rijden maar stond op met pijn in allebei mijn benen wat redelijk bleef dus ik ben maar ff niet gaan rijden. Heb hem wel uitgestapt en toen kwam er een ander paard de baan in en daar reageerde hij niet eens op 
Lekkere ruime draf!