[centraal] Een nieuw paard kopen Deel XII

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:15

mrjlnx

Re: [centraal] Een nieuw paard kopen Deel XII

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:16

Nee inderdaad. Hopelijk aankomende lotto trekking prijs. :')

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:21

haha neej zou het niet weten wat die moet kosten.
misschien valt het nog wel mee dat deze ver boven de 25.000 zit hihi
maar vond haar wel erg mooi,
normaal vind ik ruinen of hengsten veel mooier dan een merrie maar deze wil ik wel hoor hahah

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:22

Wat een prachtige merrie zeg, wat een front ook!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:23

ralphtdw schreef:
haha neej zou het niet weten wat die moet kosten.
misschien valt het nog wel mee dat deze ver boven de 25.000 zit hihi
maar vond haar wel erg mooi,
normaal vind ik ruinen of hengsten veel mooier dan een merrie maar deze wil ik wel hoor hahah

Deze is mooi, maar dat mag ook wel voor het geld wat ze ervoor willen hebben. (3x het bedrag wat jij noemt)

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:23

zie veel mooie dieren voorbij komen weer! ik lees nog druk mee hoor! maar steeds reageren red ik niet :+

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:24

geprobeerd extra info over deze merrie te krijgen maar er word gewoon niet gereageerd op mail en staat ook geen telefoonnummer bij....
Jammer ondanks het aanleuningsprobleem was ze intressant genoeg om te gaan kijken
[/quote][/quote]

Wat jammer zeg Laura! Zie dat er Fair Play in zit, zie je niet vaak meer! Heb er zelf eentje van Fair Play, zo'n fijn dier dat heel graag wilt werken. Maar wel erg druk soms, 19 jaar en staat nog steeds vaak in Piaffe naast me omdat madame graag naar buiten wil :')[/quote]

Ik hoop dat ze als nog gaat reageren of dat er een telefoonnummer bekend word zodat ik kan bellen voor informatie.

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:25

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:29

even een vraagje ik ga zaterdag in de buurt van almelo naar paard kijken kan iemand mij daar een goede da aanbevelen voor eventueel te keuren?
rontgen ( eigenlijke helemaal zoals bij een prok keuring)

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:35

Laura1982 schreef:
even een vraagje ik ga zaterdag in de buurt van almelo naar paard kijken kan iemand mij daar een goede da aanbevelen voor eventueel te keuren?

Even wat anders laura. Heb die Universeel x Fair play opgezocht en volgens mij is dit hetzelfde paard: http://www.bokt.nl/markt/ad/39394/5-jar ... eel-merrie

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:39

Somebody_ schreef:
ralphtdw schreef:
faline dit is ook wel een mooie merrie.
maar hangt wel een prijskaartje aan

http://www.sporthorses.nl/advertentie/55697/te-koop/paarden-te-koop/painted-black.aspx#.UKPeuYcmZlw

Weet jij (ook) het exacte prijskaartje? Dan had je 'm namelijk waarschijnlijk niet laten zien. :+
De paarden van Faline zitten allemaal tot de 25.000, deze zit daar vér boven!!!

Ja ik weet!!
€45.000,-

Had naar gebeld tijd terug (3 maanden) maar zaten in onderhandeling met buitenland op dat moment maar meneer vriendelijk verteld dat ietsss boven budget is :')

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:40

Nicole schreef:
Somebody_ schreef:

Weet jij (ook) het exacte prijskaartje? Dan had je 'm namelijk waarschijnlijk niet laten zien. :+
De paarden van Faline zitten allemaal tot de 25.000, deze zit daar vér boven!!!

Ja ik weet!!
€45.000,-

Had naar gebeld tijd terug (3 maanden) maar zaten in onderhandeling met buitenland op dat moment maar meneer vriendelijk verteld dat ietsss boven budget is :')

Hij is in prijs gestegen inmiddels, hij doet namelijk al wat extra trucjes nu ;)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:45

Somebody_ schreef:
Nicole schreef:

Ja ik weet!!
€45.000,-

Hij is in prijs gestegen inmiddels, hij doet namelijk al wat extra trucjes nu ;)

Tja dat weet ik niet toen was het die prijs, dacht dat je al wel verkocht was vandaar..
Wat vragen ze nu dan.. Als ze al wat meer kan hadden ze toch wel bij gezet alleen maar beter lijkt mij..

Helemaal mijn type, eerst stond ze met nog 2 andere rij foto's erbij..

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:45

Cardy schreef:
Laura1982 schreef:

Even wat anders laura. Heb die Universeel x Fair play opgezocht en volgens mij is dit hetzelfde paard: http://www.bokt.nl/markt/ad/39394/5-jar ... eel-merrie

dank!! heb haar nu ook maar een pb bericht gestuurd. Ik hoop dat ze hier wel reageert!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:51

Die Universeel merrie heb ik ook zien staan, staat er al een tijdje op. Dat dier heeft een aanleuningsprobleem. Ik herkende de manier waarop ze tegen de hand ging (ze staat ook op yt) van een paard wat ik in training heb gehad. Dat vond ik zó vervelend, dat ik besloten heb er niet eens te gaan kijken. Je moet echt wel even tijd uit trekken om dat zo 1,2,3 op te lossen. Dat hele lichte in de mond is ook heel herkenbaar. Zou het gebit ook even goed na laten kijken.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:55

Pletje123 schreef:
Die Universeel merrie heb ik ook zien staan, staat er al een tijdje op. Dat dier heeft een aanleuningsprobleem. Ik herkende de manier waarop ze tegen de hand ging (ze staat ook op yt) van een paard wat ik in training heb gehad. Dat vond ik zó vervelend, dat ik besloten heb er niet eens te gaan kijken. Je moet echt wel even tijd uit trekken om dat zo 1,2,3 op te lossen. Dat hele lichte in de mond is ook heel herkenbaar. Zou het gebit ook even goed na laten kijken.

Ben wel benieuwd eigenlijk, heb je een link van het filmpje (of waar ik op moet zoeken)?

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:58

Pletje123 schreef:

ik heb geen haast, en ja tandarts komt bij ons twee keer per jaar. Waar het eigenlijk om gaat is dat ze omde zoveel dagen op mp omhoog geschopt word in de lijst met advertenties maar ze reageert niet op mijn mail. Misschien vraag ik iets waar ze geen antwd op wil geven...

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:06

Ik kreeg wel reactie :) Al duurde het even. Vond het ook vervelend dat er geen nr bij zat.. een beller is sneller ;)

Heb gezocht naar een filmpje, maar kan em niet meer vinden. De verkoopster heeft de linkjes wel :j Ze komt overigens wel uit een leuk lijntje. Namelijk uit hetzelfde lijntje als het Z2 paard van een clubgenootje van me. Die heeft ook een halfzuster van ZiziTop die ik ook weer kende, want die was van een kennis :) Mooie paarden met goede bewegingen.

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:08

Laura1982 schreef:
blubdevis schreef:
Ik ga de 26ste bij Bashkar kijken.. Helemaal mijn type :)

ben je niet bang dat er andere kapers op de kust zijn?

Ja nogal.. Ik kan helaas niet eerder.. Moet ook eerst alles rondom mijn eigen paardje afronden met de verzekering :-(

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:08

Laura1982 schreef:
Pletje123 schreef:

ik heb geen haast, en ja tandarts komt bij ons twee keer per jaar. Waar het eigenlijk om gaat is dat ze omde zoveel dagen op mp omhoog geschopt word in de lijst met advertenties maar ze reageert niet op mijn mail. Misschien vraag ik iets waar ze geen antwd op wil geven...

Ik heb ook geen haast, maar wilde wel zeker zijn van een paard wat bij me blijft in spannende situaties (als een paard erg tegen je hand in gaat heb je ook geen stuur of rem ;) ). Ik heb namelijk 2 kleine kinderen en moet alles in mijn uppie doen. En daarbij komt dat ik na een aantal jaar eruit te zijn geweest gewoon weer lekker wilde rijden. Geen gedoe :) Als je de tijd ervoor hebt en de kunde, dan lijkt mij die Universeel een heel leuk paard!

RenateJJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:19

Hallo allemaal, ik ben nog niet zo lang lid van bokt (heb via hier vorige maand wel onze super leuke nieuwe pony gevonden) en ik hoop het dat jullie het niet erg vinden dat ik hier binnen kom vallen, maar ik zag jullie topic net op de actieve onderwerpen pagina staan en voor de zoekende mensen hier: mijn vriendin heeft een super leuke zwart/bruine KWPN ruin te koop staan, ik meen dat hij 11 is. Hij loopt Z nivo ongeveer, kent appuyementen, ze is bezig met de galopwisselingen maar hij is vooral onwijs lief op stal en met buitenritten, waardoor hij ook voor een recreant geschikt is. Hoogte schat ik 1.65 ongeveer, misschien iets groter. Ik zit niet zo in de paarden, maar prijsklasse leek me vrij normaal.
Bij interesse kan ik haar contactgegevens sturen per pb.

Yoline_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:21

Hoi allemaal,

Na een tijdje te hebben meegelezen, meld ik me hier ook!
Ik ben samen met mijn zus opzoek naar een nieuw paard.
We zijn op zoek naar een paard tot ongeveer 6.500 euro.
Geslacht maakt ons niet echt uit (liefst een ruin), stokmaat boven de 1.65cm, leeftijd van 3 tot 8 jaar en het liefst donkerbruin of zwart, maar daar hechten wij minder waarde aan.

We hebben momenteel 2 paarden op het oog, die ik aan jullie wil laten zien.
We willen bij beide paarden een afspraak maken om deze te bezichtigen.

De eerste is een 8 jarige BWP hengst:
http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... sprit.aspx
We hebben via de mail een filmpje gekregen. Voor de geintresseerde kan ik deze via pb sturen.

En de tweede is een 8 jarige KWPN ruin:
http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/diere ... ousPage=lr
Wij vragen ons bij dit paard af, of de prijsverhouding klopt met wat het paard kan? Wat vinden jullie hier van?

Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:24

Yoline, die 2de zag ik 2 maand geleden al op SH.

Hij werdt in filmpje met stang en.trens gerede maar waarom hij is.L2?

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:25

Haha, ja die Painted Black merrie had ik al eerder gezien en is echt een plaatje, maar helaas ook boven mijn budget. :+

Dat PSGpaard vond ik ook wel wat .. apart voor die prijs. Zat al gelijk te kijken of er iets bij stond wat er aan mankeerde of dat ie al veel ouder was oid. Maar prijsverlaging omdat het te lang duurt kan natuurlijk ook gewoon. Voor mij toch echt te groot, heb ze liever rond de 1.65m... maar toch dat niveau van africhting is toch wel heel interessant als leerpaard. Ik heb wel wat ervaring maar geen psg :+

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:26

Die laatste staat al n tijdje te koop.