c_alsemgeest schreef:Heb vaak mensen gehad die zeiden dat Jam sabino was.
(Hoge witte benen, bles, witte kin en witte vlek onder zijn buik, witte oogrok aan 1 kant). Nooit getest omdat het bij een ruin niet zo uit maakt
Maar zijn moeder heeft er wel een paar gegeven met soortgelijke aftekeningen. Weet dus niet of dat klopt
Als er ook nog ergens blauwe ogen tevoorschijn zijn gekomen dan is het sowieso Splash, maar meeste splash/sabino lijkende aftekeningen bleken later vooral W20 te zijn. Ze hebben ook nog steeds niet alles in kaart gebracht. Ik kon destijdslaten testen ivm onderzoek naar nieuwe splashvarianten, zijn DNA is ook nog opgeslagen in Australië voor eventuele nieuwe onderzoeken in de toekomst dus wellicht kan ik hem ooit nog laten klonen ofzo

Voor mij ook hoe gekker hoe beter met aftekeningen. Liefst zoveel mogelijk wit op het hoofd, maar geen schimmel, neusje moet wel roze zijn

En ik hou ook van mensogen, lekker expressief idd. Hoewel ik ze bij Lo wel veel mooier en onopvallender vond dan bij Raven, maar dat zal wel door het zwart komen, steekt meer af dan vos/wit eromheen.