Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ayasha schreef:ik weet dat het heel lelijk is om zo te denken maar als ik dan weet hoe Sam weer gaat zijn dan word ik echt zo woest.. ik begrijp gewoon niet waarom het nodig is, er is geluidsarm vuurwerk..

(Rêve wil niks van niemand buiten snoep en voer. Ik ontworm haar voor ik naar de fysio moet met een reden.
Da’s haar default setting. Heeft niks met het vuurwerk te maken.
)
was net helemaal overstuur. Dat helpt Sam niet. Mijn hersenen kunnen alle prikkels niet aan en dan ga ik huilen en weet mijn man niet meer wat doen.

op oudejaar mogen ze een beetje meer als ze maar kalm blijven.
Alleen dan wel een nieuw huis erbij 
jokari schreef:Gelukkig zijn jullie de nacht zonder kleerscheuren doorgekomen. Het was vannacht inderdaad veel erger dan voorgaande keren, pfff van het vuurwerkverbod is hier niet veel te merken.
Mijn beste wensen voor iedereen hier !

Dus mijn man maar even gestuurd dat ie mijn held is en toen ben ik als een blok terug in slaap gevallen tot 1 uur. 
) en 1.5e uit die van Rêve (maar die staat groter dus meer om vuil te maken.) Die moest wel stro bij maar die moest gisteren al stro bij en dat leek me nogal nutteloos voor oudejaarsnacht gezien ik afgelopen jaren de stallen geheel leeg heb kunnen halen op nieuwjaarsdag....
Maar dit jaar dus niet eigenlijk. Kwam met 1/4e zak gehakseld koolzaadstro toe om ze terug mooi dik te zetten dus dat viel ook mee al bij al.