Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirjamalvaro schreef:Yvank nee, niet zulke goede ervaringen mee. Misschien tref ik daar de verkeerde in, kreeg in het verleden dat als antwoord "omdat ik dat zo vind" oid, dus dat aan de jury vragen eigenlijk opgegeven
Pfff moet ik ook nog 18.22, 18.45. Had gevraagd of het tussen 11.00,16.00 kon ivm ziekte. Zucht dat word dus niets.
Iriscope schreef:Je hebt wellicht wat dingen gemist, maar mijn paard is verkeerd ingereden, compleet van voor naar achter in elkaar getrokken bij de vorige eigenaren. Ik ben nu, in samenwerking met fysio EN goede instructie, hard aan het werk om dit paard er weer uit te krijgen.
Mijn post was niet om hier hulp bij te vragen, maar om mijn frustratie te uiten over het langdurige proces wat hiermee gepaard gaat en mijn twijfels of hij, na zo verkeerd te zijn bereden, ooit goed genoeg wordt voor een dressuurproefje.
Iriscope schreef:Ninx, ik vind het knap en mooi dat jij dat zo kan, je aanpassen aan je paard en compleet jouw wensen laten gaan.
Nu zal ik wel veel mensen over me heen krijgen, maar uiteindelijk is het paard wel bij mij VOOR mij.
Dus hoe mooi ik het idee ook vind, als ik elke maand bergen met geld uitgeef aan een paard waar ik niet de dingen mee kan doen waar ik plezier uit haal, dan is het voor mij een heel goede reden om te verkopen. En uiteraard dan ergens heen waar hij een goed plekje krijgt. Denk dat zowel hij en ik daar op de lange termijn gelukkiger van worden.
Wat betreft de lichamelijke tips voor hem, daar ben ik me van bewust, maar ik zal echt moeten wachten tot de fysio er is voor die er wat mee kan. Hij is overigens al eerder nagekeken en had toen, behalve dat hij overal vast zat, geen blijvende lichamelijke schade.
Iriscope schreef:Ninx, ik vind het knap en mooi dat jij dat zo kan, je aanpassen aan je paard en compleet jouw wensen laten gaan.
Nu zal ik wel veel mensen over me heen krijgen, maar uiteindelijk is het paard wel bij mij VOOR mij.
Dus hoe mooi ik het idee ook vind, als ik elke maand bergen met geld uitgeef aan een paard waar ik niet de dingen mee kan doen waar ik plezier uit haal, dan is het voor mij een heel goede reden om te verkopen. En uiteraard dan ergens heen waar hij een goed plekje krijgt. Denk dat zowel hij en ik daar op de lange termijn gelukkiger van worden.
.
Sussie85 schreef:Ik zeg altijd wij rijden voor de hobby en niet om er geld mee te verdienen. Dus dan moet je er (het grootste gedeelte van de tijd) wel plezier van hebben. Ga je er iedere keer met tegenzin op zitten dan kun je beter een ander baasje zoeken. Makkelijk is dat niet want je gaat toch van je paard houden.
mirjamalvaro schreef:Ben filmpje aan het uploaden van Sterre vandaag. Geen proef, ze zijn op het dak bezig en gooien van alles naar beneden. Was al spannend genoeg voor der.
https://youtu.be/9RsmQZhREsI