Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pizzazz schreef:Lindy1982 schreef:Waarom is het dan niets geworden voor jou ?
Ja, dat heb ik me ook afgevraagdIk kon het ook goed vinden met de eigenaresse en heb echt een leuke middag gehad. Maar toch niet de 'klik', helaas.
kippiekipp schreef:Nellekeee schreef:Kippiekip, wat voor een ga je verkopen?
7 jarige donkerbruine mecklenburger van 1.67m, foto dat ik er op zit staat
hier wel in het topic paar pagina's teruggeen super foto maar heb je een
idee wat voor paard het is
Nellekeee schreef:PLaats je de advertentie als hij officieel te koop is:) lijkt me wel leuk!
Evelijn schreef:Gewoon meteen gaan kijken Nelleke, heb je ook geen concurentieze woont in de buurt.
@coroosje... wat leuk trouwens dat het goed gaat met de schimmel ook al was het niet meteen je droompaard.
Calypso84 schreef:pfff wist niet dat het zo lastig is om een paardje te zoeken... als je 10 ruggen in een sok hebt zitten is het geen probleem, maar een wat jonger paard die een leuk b proefje kan rijden, boven de 1.60 is en niet bruin zoals je zo vaak ziet, geen vos, onder de 2500 is toch wel lastig... pff
ja en dan zie je er 1.. in Friesland :S .. zoek het toch echt dichter bij huis haha..
Calypso84 schreef:pfff wist niet dat het zo lastig is om een paardje te zoeken... als je 10 ruggen in een sok hebt zitten is het geen probleem, maar een wat jonger paard die een leuk b proefje kan rijden, boven de 1.60 is en niet bruin zoals je zo vaak ziet, geen vos, onder de 2500 is toch wel lastig... pff
ja en dan zie je er 1.. in Friesland :S .. zoek het toch echt dichter bij huis haha..
themuisje schreef:Niet bruin en geen vos blijft eigenlijk alleen zwart over. En die zijn vaak per defentitie duurder
kippiekipp schreef:Nellekeee schreef:Kippiekip, wat voor een ga je verkopen?
7 jarige donkerbruine mecklenburger van 1.67m, foto dat ik er op zit staat
hier wel in het topic paar pagina's teruggeen super foto maar heb je een
idee wat voor paard het is
Calypso84 schreef:themuisje schreef:Niet bruin en geen vos blijft eigenlijk alleen zwart over. En die zijn vaak per defentitie duurder
donker bruin mag welen idd richting zwart..
wij hebben veel bruine paarden op stal staan.. maar donkerbruin of zwart niet.. dan denk je, koop een fries! die staan er maar zat, maar dat wil ik dan ook weer niet.. wil een mooi slank paardje.. dan kom je al gauw in de dressuurpaarden (nee, ben geen springer) en daar vragen ze de hoofdprijs voor![]()
heb geen haast, maar ik mis nu iets... mooie weer komt er weer aan en dan denk je: heerlijk een buitenrit maken.. spookt toch rond.
@Lowara : 530 km.. pff, nee dat zou mij ook te ver zijn whaha
ik zit alleen wel dicht bij duitsland (arnhem), wij zijn zo de grens over... spreek alleen geen woord duits.. miss dat daar wel wat staat.. hmm... ik ga eens ff speuren