Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
c_alsemgeest schreef:Vriendin van mij heeft een groot budget voor een jong paard. Tot 30k.
Ze had naar een stuk of 5 ongeveer dezelfde kwalitatief goede jonge dressuurpaarden gebelt die allemaal gelijk waren in opleidingsniveau. En de prijzen lagen tussen de 15k en 70k
Nogal een verschil, en een groot deel veel natuurlijk meteen af omdat ze veel te duur waren voor wat je kreeg
Babootje schreef:Toch iets teveel emotie bij de huidige eigenaar?c_alsemgeest schreef:Vriendin van mij heeft een groot budget voor een jong paard. Tot 30k.
Ze had naar een stuk of 5 ongeveer dezelfde kwalitatief goede jonge dressuurpaarden gebelt die allemaal gelijk waren in opleidingsniveau. En de prijzen lagen tussen de 15k en 70k
Nogal een verschil, en een groot deel veel natuurlijk meteen af omdat ze veel te duur waren voor wat je kreeg
En waar zat het hem dan in (ben ik wel benieuwd naar)?
Babootje schreef:c_alsemgeest schreef:Vriendin van mij heeft een groot budget voor een jong paard. Tot 30k.
En waar zat het hem dan in (ben ik wel benieuwd naar)?
fokfanaat schreef:klinisch keuren van een jaarling lijkt me toch wel een dingetje, longeren kennen ze niet, buigproef kan ook alleen als ze dat toestaan
Blacky94 schreef:Ik kom als stille meelezer even binnenvallen. Ik ben gisteren bij een jaarling wezen kijken en zou deze graag klinisch laten keuren. Ze staat alleen 1,5u van mijn huis en ivm de leeftijd, dat ik hier nog niet direct een plek voor haar heb en de zomervakantie die voor de deur staat wil ik haar nog even laten staan waar ze nu staat en haar daar aan huis laten "keuren".
Dus dat gezegd hebbende, kent iemand hier toevallig in de omgeving van Brielle een goede paardenarts? Even "Googlen" op Bokt heeft nog niet zo veel opgeleverd (of reacties van >10 jaar geleden) dus ik hoopte dat hier wellicht iemand iets weet
Blacky94 schreef:Ik kom als stille meelezer even binnenvallen. Ik ben gisteren bij een jaarling wezen kijken en zou deze graag klinisch laten keuren. Ze staat alleen 1,5u van mijn huis en ivm de leeftijd, dat ik hier nog niet direct een plek voor haar heb en de zomervakantie die voor de deur staat wil ik haar nog even laten staan waar ze nu staat en haar daar aan huis laten "keuren".
Dus dat gezegd hebbende, kent iemand hier toevallig in de omgeving van Brielle een goede paardenarts? Even "Googlen" op Bokt heeft nog niet zo veel opgeleverd (of reacties van >10 jaar geleden) dus ik hoopte dat hier wellicht iemand iets weet
Alja schreef:UK_eef ik weet niet als je het bonte stalletje kent?
Maar wellicht kun je daar eens kijken?
Ik vind haar zeer betrouwbaar
c_alsemgeest schreef:Als hij een paar dagen hier is zal ik even wat uitgebreider verslag doen. Nu elkaar even goed leren kennen en samen opbouwen.
Ik na mijn operatie, en hij omdat hij de laatste tijd vrijwel alleen lekker in het bos heeft rond gehobbeld.
Maar dat is ook juist wel weer een voordeel imo, want naast dressuurruiter, ben ik ook een echte bos- en strandcrosser.Dus qua ambities zijn we ook wel een match volgens mij.