petraaken schreef:Hoe het zit het met de epb waarde van dat huis in zutendaal? Gezien alles nu een pak duurder is van de bouwstoffen gaan ze het misschien niet zo snel kwijtraken aan de prijzen van 2022 en de jaren er voor. Misschien dat de huizen nu eindelijk eens weer betaalbaar gaan worden.
Die is bar-slecht in beide huizen. Het hoofdhuis heeft twee ramen met dubbele beglazing maar dat is het enige. Verwarming op mazout en ze werken nog met een beerput. Aansluiting op riolering moet nog. Huis twee heeft daarnaast ook vocht schade en nul isolatie. 1 verwarming op mazout voor het hele huis. De occasionele huurders stookten daar bij met elektrische kacheltjes.
pmarena schreef:Het lijkt me eerlijk gezegd als verkopers ook wel lastig als er een bekende is die het graag zou willen. Je kan het iemand wel gunnen natuurlijk maar je moet zelf ook verder en wil zelf natuurlijk eigenlijk ook gewoon zo goed mogelijk verkopen....
Zo ver ik begreep willen ze er gewoon van af. Zo lang het niet verkocht is moeten ze stoken en dat kost natuurlijk geld nu. Ik heb natuurlijk ook niet zomaar die mail gekregen. Dat doet me vermoeden dat ze niet verwachten het snel kwijt te zijn tenzij er een echte liefhebber is… en gezien er vanaf maart geloof ik nog meer eisen gaan komen…
Ik ben mezelf meer aan het gerust stellen dan iets anders. Ik hoop gewoon dat we om kunnen… voor mij is het ook wel lastig omdat ik de man goed ken… ook al zei hij dat ik moet onderhandelen zoals met aannemers aarzel ik daar toch wat in.
Extra slobber hier is klaar voor de veulens en de paarden. Kalmeringspasta en feromonen gel is op de plaatsen waar ie moet zijn… Sam krijgt twee tubes dit jaar. De veulens delen eentje (10mg voor Sky en 20 voor Joy in overleg met S en haar baas) maar bij hen reken ik vooral op de gel. Sky reageerde daar iig voor transport heel goed op. Joy vorig jaar ook.
morgen hun speelballen nog goed vol proppen… hooinetten overvol en Sam zijn back on track deken klaar leggen in de stal.
hij krijgt sowieso ook zijn beschermers aan.
Ik haat oudejaar.