Wel goed dat je al grenzen hebt gesteld en er over nagedacht. MRI is ook echt kostbaar en biedt geen garantie op het vinden van de oorzaak.
Hopelijk is hij maandag weer 100%. Vastliggen is wel een logische verklaring voor kreupelheid
S1993, volgens mij hebben wij redelijk wat overeenkomsten qua beleren
Wat betreft opstappen.. Ik wil graag zowel links als rechts kunnen op- en afstappen. Van de week weer geoefend met rechts en dat is toch erg moeilijk.. Voor mij, niet voor Joya.
Paard blijft braaf staan maar mijn hele hoofd en motoriek raken in de war. Is wel gelukt natuurlijk, want het kan wel. Nu blijven oefenen zodat het gewoon wordt.
little pony
) elke keer aan de verkeerde kant van het draad staan. Dus terwijl ik languit op de bank lag mijn relaxmiddag te hebben ging de telefoon. Stalhouder 'Die blonde zeekoe van jou gaat naar stal. Ben je hier vanmiddag?'
Dus de boel weer gemaakt, Feyre goed gezet en gekeken wat ze deed. Ze eet dus steeds over het draad heen. In de zomerweides kwam ze daar mee weg, maar hier staat meer stroom. Dus PATS 

Wel ontzettend knap
Wat een leuke foto van Feyre. Ik heb ergens een foto van Bjelle naast een tinker toen ze nog een veulen was, dat was ook zo‘n grappig contrast (omgekeerd dan).

Ze maakt zich niet populair zo.. Snap het niet? Dit heeft ze nog nooit zo gedaan.. mooi waardeloos
Bijdehandje is het! En wat een kanon naast haar nieuwe vriend
Morgenmiddag komt de dierenarts, hopelijk kunnen we van de week dan weer eens aan de slag. Ben benieuwd of/wat er met haar tanden is

Blij ei met eeuwige flapperhanglip