Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eight schreef:Aankomende week gaat de wind liggen en komt het zonnetje door, ik ben heel benieuwd wat dat met limo doet
Spirit lijkt me een super leuk dier! Ik ben blij voor je dat hij al zo veel gegroeid is! Hoe oud is hij nu?
Art_Ificious schreef:Hoeveel grams raden jullie dan aan? Hoewel ik ook al vaak naar de bucas recuptex gekeken heb hoor.
Maar die lijkt me te duur voor op de weide hele dagen om te doen.
Raamzicht schreef:Van het si gewricht kun je ook rectaal een echo laten maken.
Manadeluca schreef:Ik stap al niet recht op mijn paarden af. Dit is namelijk wat ik ook geleerd heb van miezelke. Niet recht erop af stappen en niet focussen op je paard maar een ander punt bv een boom ofzo.Twirre heeft dat ook nog steeds, hij loopt niet van je weg, maar is nog steeds wantrouwend wanneer je recht op hem afloopt. HIj voelt zicht nog al snel geintimideerd. Hem uitnodigen even op hem wachten, is bij hem voldoende om hem naar je toe laten komen.
Ik geef toe, soms is het confronterend, je doet alles voor je paard en hij wantrouwt je precies, toch is Twirre aan ons gehecht, werkt enorm mee, is erg voorbeeldig en doet zijn uiterste best, iedere keer weer opnieuw.
Maar hij blijft snel onder de indruk ondanks dat hij op sommige vlakken veel dapperder is dan mijn eerdere bomproof paarden.
Gimme_Joy schreef:Goed zo Art! Probeer bij de voetjes wel vast te houden en pas als hij rustig staat loslaten. Maar wel direct als hij rustig staat. En belonen.
miezelke schreef:Zo zat je nog in de put en zo schijnt ineens de zon weerHeel fijn om te lezen, geniet ervan!