Geplaatst: 23-12-22 22:29
Ik vrees dat die niet lang gaan meegaan.
pien_2010
Geplaatst: 23-12-22 22:29
Speels manneke
Ayasha
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-22 22:52
petraaken schreef:
Ik vrees dat die niet lang gaan meegaan.
hij krijgt geen vrije toegang. Als hij in sloop-modus gaat kan ik hem af pakken.
Mars
Geplaatst: 23-12-22 23:23
Joy heeft echt iets van zijn moeder qua gezichtsuitdrukkingen
Ayasha
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-22 02:49
Mars schreef:
Joy heeft echt iets van zijn moeder qua gezichtsuitdrukkingen
Meer dan alleen de uitdrukkingen… Hij is gemoedelijker/minder wrokkig dan zijn moeder maar voor de rest neigt hij meer en meer naar haar. Nu is Rêve een heel fijn paard. Het enige dat haar moeilijk maakt is dat wrokkige. Dus een ‘light’ versie van Rêve zou ik echt blij mee zijn. Reve is naast haar mindere kanten erg loyaal, lief, moedig, nuchter, een doorzetter, slim en zorgzaam… het enige nadeel dat ze heeft is dat venijnige en dat lijkt Joy niet te hebben. Hij is vergevingsgezind… Dus als dat zo blijft kan ik me geen beter karakter wensen.
Een beetje eigen wil moet er in zitten voor mij. Ik wil een paard dat met me wil werken maar ook communiceert. Ze moeten niet alles maar pikken. Ze moeten het alleen wel op een rustige manier duidelijk maken en daar gaat Rêve nogal eens de mist in. Maar als ik iemand zou moeten laten rijden op een van de paarden thuis zou ik Rêve zadelen. Ondanks alles is Rêve degene waarvan ik onder het zadel vertrouw dat je al grove fouten moet maken voor ze je dumpt. Sam is te paniekerig om betrouwbaar te zijn voor anderen. Ik vertrouw hem omdat we elkaar door en door kennen maar éigenlijk is Sam het minst voorspelbaar van de twee. Ik vergeet dat alleen vaak omdat Sam voor mij gewoon mijn mannetje is…
Dus Joy mag wel op zijn moeder lijken. Maar ze lijkt ook gewoon echt haar evenbeeld gemaakt te hebben alleen dan geperfectioneerd kwa afrekeningen.
Ayasha
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-22 02:23
Ik krijg net een herinnering op mijn FB. Dit was een half jaar na mijn 1e operatie.
Ook de eerste kerst samen met mijn man. Zó raar om mezelf met kort haar te zien…
Dat klein ding kijkt een stuk beter uit zijn ogen. Ziet er uit als een hele lieve. Aan je “gras” te zien, amuseren ze zich ook prima met spelen….
Ayasha
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-22 16:57
Inderdaad. Daarom dus dat we dat opnieuw gaan moeten inzaaien. Achteraan (op het smalle stuk) hebben ze gelukkig wel nog gras staan en ze hebben altijd hooi staan natuurlijk.
Het is ook leem grond dus het valt me nog alles mee hoe het zich houdt met alle regen die we gehad hebben de laatste weken.
pmarena
Geplaatst: 25-12-22 17:08
Wat is die mooi open gebloeid die zwartmans
Die van jou staat er wel een beetje op als een maffe geit nu zeg
Ja, hij ziet er een beetje verwilderd uit... Maar ik ga nu niet aan hem poetsen. Hij heeft zijn vetlaagje nodig voor de winter. En gezien hij Sky zijn kleur blijkbaar erg mooi vindt wordt het er niet echt beter op met de dagen.
jokari
Geplaatst: 25-12-22 18:35
Beige varkentje
Ze zien er goed uit.
petraaken