Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babootje schreef:Christel1 schreef:Vanmiddag dan eindelijk de keuring gehad, maar helaas kwam ze niet door de klinische keuring dus we gingen met een lege trailer naar huis... enorm balen maar de zoektocht gaat dus weer verder...
Hoe is de keuring bij jou gegaan Lies?
En wat heerlijk dat het zo goed gaat met je nieuwe aanwinst Upendo! Mona ziet er heel aansprekend uit, lief hoofdje ook!
Was dat bij dat paard met de chip?
Levita schreef:Wat leuk al die nieuwe aanwinsten!!
En ook balen voor de mensen waarbij het paard is afgekeurd.
Ik heb even gemist of er nu al een topic is voor de nieuwe aanwinsten? Lijkt mij leuk om ervaringen uit te wisselen en iedereen te volgen
Christel1 schreef:Ik heb nu een leuk paard op het oog alleen ze heeft een opmerking bij de röntgenologische keuring gehad. Ik heb het rapport van de eigenaar gekregen, maar die is in het Engels en deze medische termen vind ik toch best wel lastig in het EngelsIs er iemand die hier verstand van heeft en die ik misschien een pb kan sturen?
Christel1 schreef:Ik heb nu een leuk paard op het oog alleen ze heeft een opmerking bij de röntgenologische keuring gehad. Ik heb het rapport van de eigenaar gekregen, maar die is in het Engels en deze medische termen vind ik toch best wel lastig in het EngelsIs er iemand die hier verstand van heeft en die ik misschien een pb kan sturen?
mamabird schreef:Wat fijn dat er ook veel succes verhalen zijn! Wij hebben helaas niet zoveel succes met het vinden van een fijne, simpel te rijden allrounder. Inmiddels alweer 4 maanden opzoek... Of al verkocht, of niet gezond of erg overprijsd (we zoeken geen talent, maar blijkbaar hebben ze dat wel allemaal ten overvloede...).... Begin de moed wel te verliezen zo....
mamabird schreef:Als import vanuit de UK niet zo'n drama was geworden, had ik écht een heel leuk paard geweten. Ik dacht toevallig vanmorgen nog aan hem en vroeg me af waarom ik hem niet voor mezelf zou willen, want hij is echt ontzettend braaf, maar ook geen slome. Alleen dat superbrave dat is dus ook de reden dat ik hem niet wil.Wat fijn dat er ook veel succes verhalen zijn! Wij hebben helaas niet zoveel succes met het vinden van een fijne, simpel te rijden allrounder. Inmiddels alweer 4 maanden opzoek... Of al verkocht, of niet gezond of erg overprijsd (we zoeken geen talent, maar blijkbaar hebben ze dat wel allemaal ten overvloede...).... Begin de moed wel te verliezen zo....
Rijsa schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten. En succes met de zoektochten!
Mijn zoektocht is ook positief geëindigd. Ik heb mijn nieuwe paard gister opgehaald. Onwijs blij met haar!
Bijna 2 jarige nrps merrie. Hopelijk wordt ze een heel fijn sportpaard.
[ [url=m/gHftXI.jpg]Afbeelding[/url] ]