Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En Feyre.. ach Feyre. Dat was opstappen en weg stappen aan een lange teugel

xXutopiaXx schreef:Wat een sneu paard van die online proef zeg.. en inderdaad, wat jij zegt: als je nu al zo doet, wat doe je thuis dan, als je alleen bent!![]()

Sizzle schreef:Dus toch de kiezen, gelukkig maar dat is goed op te lossen. Het zit bij mij in mijn routine dat ik regelmatig met mijn duim aan de buitenkant van de wang met constante druk de hele kiezen rij af ga, vaak merk je dan op tijd dat er wat scherp zit te worden.
Ik heb zelf niets tegen een slof in bepaalde situaties maar dat durf ik op bokt niet echt te zeggen eigenlijk

even wat gewerkt vanaf de grond nadat ik hem gevangen had en nu is het gelukkig weer een stuk beter. Gek beest

Dije en Tamme zitten er mooi tussenin
Maar op zich is het voor mij geen criteria als ik een paard uitzoek.. al moeten ze voor mij echt niet te klein zijn met m'n 1.85m 
Waarom heb je nu al besloten geen MRI te doen? Gewoon interesse hoor, lijkt mij een enorme exercitie om te doen, dus ik zou zelf ook niet weten wat ik zou doen.. ben benieuwd naar jouw beweegredenen...
Snap dat je klaar bent met alle ellende... is nu wel een keer tijd om lekker te kunnen genieten!!
Vind de online proeven mogelijkheid echt tof en leerzaam, hoop dat het in enige vorm blijft bestaan.
Puppy heeft even vrij?
Ze is op het moment maar 5/6 cm groter dan Miep (1.68m), maar Miep heeft een flinke schoft en is heel compact. Elke keer als ik nu op Miep stap heb ik het gevoel op een bolle Shet te stappen 
Nu eerst tanden fiksen met de DA en daarna de fysio erbij, en dan daarna verder knutselen met onze spannings-puzzel (mocht die dan nog bestaan uiteraard). 
Die achterhand krijg je ook vaak makkelijker mee dan met van die reuzen.
Heel veel groter hoeven ze van mij ook niet te zijn hoor, maar veel kleiner ook niet. Ik ben ruim 1.80 dus moet wel een beetje paard onder me
Maar vind het ook niet zo nodig, heb bij die van mij een jaar grondwerk gedaan met allerlei gekkigheid dus wist wel aardig wat ik kon verwachten en dat was weinig geks
Hopelijk helpt de tandarts dan, ik weet dat het bij paard van een vriendin een wereld van verschil is geweest. Die van mij is in mei bij de tandarts geweest, ik dacht eerder altijd dat eens per jaar prima was maar mijn tandarts vertelde dat jonge paarden snel scherpe randjes krijgen.
Ik vind het wel jammer dat ik nu wat verder van het bos zit, qua voorzieningen voor mij heb ik wel ingeleverd t.o.v. vorige stal (geen warm water, geen longeerbak, minder goede bodem in gewone bak en verder van het bos). Daarentegen is dit voor Koda echt een paradijsje en voel ik niet meer de druk/verplichting om elke dag wat met hem te doen en ik weet zeker dat hij voldoende ruwvoer krijgt, ook als ik er niet ben

Maar ben altijd al gek geweest op pony's, zoveel aansprekender qua uiterlijk en karakter voor mij
Wel een nadeel dat ik zelf zo'n 1.85 ben, maar meestal gaat het eigenlijk wel prima.