Joy doet het heel weinig gelukkig
Ander vervelend dingetje... zadelpasser is geweest en beide zadels die ik heb passen niet

. Mijn eigen zadel heb ik daarop gelijk maar verkocht, je kan er maar vanaf zijn

.
Maar ik heb dus nu geen zadel. Zadelpasser had van de 30 zadels die ze bij zich had 2 zadels die pasten. Eentje van €2400,- en eentje van €4400,-. Allebei nieuw. Ik heb vriendelijk bedankt.

. Ze gaat me nu dinsdag bellen of ze in de andere vrachtwagen nog een passend zadel binnen mijn budget heeft. Zo niet ga ik in december met Joy naar Arthurs. Die heeft de hele maand X-mas sale op de zadels.
Baal enorm! Heb nu geen zadel. Bareback wil ik best proberen, maar is voor het echte werk geen oplossing. Ik mag een zadel lenen van mn trainster, maar die past ook niet helemaal. En ik wil echt niet rijden meer met een zadel dat niet past. Joy stil zetten (of alleen grondwerk) kan, maar moet dan echt op haar gewicht gaan letten.
Dilemmaaaa! Buy a young horse they said. It'll be fun, they said...

Edit: een klein voordeeltje: zadelpasser stond erop dat ik moet gaan halteren met Joy. Joy heeft een klassieke quarterbouw: brede boeg, mega achterhand en een glooiende rug. Het type quarter dat hoge ogen gooit in de showring. "Daar ga je prijzen mee winnen" zei ze. Toch leuk om te horen