Leuk, schimmelbaby! Mijn baby blijft toch bruin...en ondanks dat ik ook een schimmelbaby in bestelling had ( ) begin ik dat "saaie" bruin inmiddels toch ook erg te waarderen
Mijn lieve schimmelvriend, nu ik haar met een lage neusriem is het echt een groot verschil!
Cabelz
Geplaatst: 17-08-16 18:55
Nou Vientje wil zo ruilen, ik wou graag juist een bruine en ik heb een vos schimmel gekregen (als kan ik dat ondertussen ook wel waarderen, gaan gewoon schimmels sparen haha).
Mijn schimp en schimpie in wording op de veulenkeuring, ze had een tweede plek met 1e premie in haar categorie (merrie springgericht). Dus erg tevreden voor mijn eerste fokproduct
Don is pittig witter aan het worden en begint stipjes te krijgen (en hij word steeds bruiner )
lindamusters
Geplaatst: 17-08-16 21:59
Schimpies update!! Utopia krijgt steeds meer bruine stippen, grappig om te zien hoe ze de afgelopen jaren veranderd is! Lugano onze schimpie in wording is ontzettend brutaal maar oh zo lief..
En Irocco was weer superbraaf, braafste driejarige die ik ooit onder mn kont heb gehad!
mijn mooie schimmeltje gaat verhuizen naar een nieuw huisje,, morgen word ze opgehaald.. Maar top baasje voor haar gevonden. Kan ze mooi tussen de E pony's starten. Ik heb nog een D pony van 1.47 op stal om op te leiden voor de verkoop.. en dat is ook een mooie schimmeltje:)
onley
Geplaatst: 24-08-16 20:49
Mijn puber
En ondanks dat ik nooit een schimmel wou. Ga ik ze steeds mooier vinden Ben dan ook trots op mijn kerel
Dreamy, Dreamer, het is ook lastig Als dit al telefoonfoto's zijn, dan kunnen de foto's van de fotografen alleen maar nog mooier worden!
CharxHebe
Geplaatst: 29-08-16 19:02
Mijn knappe witje Ciento mocht ook weer op de foto
Dat frambozensetje staat hem geweldig!
En ben benieuwd naar de rest Dreamer! Als ik de telefoonfoto's zie dan moeten er wel mooie foto's uitkomen!
florie71
Geplaatst: 29-08-16 19:09
EdkingEnzo
Geplaatst: 29-08-16 19:14
Ik kom me hier ook melden! Ik heb werkelijk waar altijd gezegd dat ik nooit een schimmel wilde. Zeg nee, en je krijgt er twee
Mijn knapzakken
Maartje7
Geplaatst: 29-08-16 21:13
Dankjulliewel We hebben nog veel meer setjes (volgens mij iets van 8 setjes ) Panterprint (al wat oudere foto)
Ik ben ook benieuwd naar de foto's Dreamer! Ik denk idd ook dat er hele mooie foto's uit gaan komen
Mooie foto's CharxHebe !
Ik ben vandaag na het rijden een stukje naar buiten geweest met Flash (beetje donkere foto
nicolanca
Geplaatst: 30-08-16 16:38
Wat een heerlijk topic, dit! Hier mijn berbermerrie Briska - gris fer foncé zoals ze in Frankrijk zeggen. Ik hoop dat ze nog lang zo donker blijft, dat scheelt me een boel cowboy magic