Wil er bij een gaan kijken maar zit ZO te twijfelen, hij is 1.63 en ik ben zelf 1.75 maar t is helemaal aan de andere kant van NL, en als die dan toch te klein blijkt te zijn

ben gewend om op 1.70 paarden te rijden!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
thuesday schreef:grauwman schreef:Vraagprijs is zeker niet te hoog thuesday. Alleen moet je in deze tijden maar net iemand vinden die op zoek is naar een allround paard. Er staan er nl genoeg te koop.
Hoe bedoel je neit te hoog, heb ik niet gezegt hoor..
thuesday schreef:Mag ik jullie om advies vragen over mijn advertentie en kansen om die paard te verkopen? Is de vraagprijs te hoog? Paard heeft geen gebreken, alleen een operatie aan zijn oogkas achter de rug waar hij verder geen last van heeft, daarom ben ik op 2000 gaan zitten.
http://www.bokt.nl/markt/ad/23947/knapp ... -x-el-caro
Vind deze ook erg gaaf en leuk, heb gemaidl maar nog nix terug gehad!![]()
Op MP stond 'gereserveerd'
grauwman schreef:Je vraag is de vraagprijs te hoog. Vandaar mijn post.
Lindy1982 schreef:Mijn pony is 152 en ik bijna 170 iedereen denk dat ik een paardrij
Zit op mijn mObiel dus kan geen foto plaatsen .. Mijn vorige paard was 158 en iedereen dacht dat ze 170 was hihi dus is echt per paard afhankelijk ..
Zo kan wel link plaatse dit paard is 158 de moeder van mijn merrie Fayah
[RT-HAW] Daisy@ Work nieuw kleur anky KIWI
Lindy1982 schreef:Mijn pony is 152 en ik bijna 170 iedereen denk dat ik een paardrij
Zit op mijn mObiel dus kan geen foto plaatsen .. Mijn vorige paard was 158 en iedereen dacht dat ze 170 was hihi dus is echt per paard afhankelijk ..
Zo kan wel link plaatse dit paard is 158 de moeder van mijn merrie Fayah
[RT-HAW] Daisy@ Work nieuw kleur anky KIWI