Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IKbenEllen schreef:Nee Tina, voor zover ik weet is T61 het laatste middel, maar zijn ze door de andere 1 of 2 spuiten al far far away.
Evelienepien schreef:_Tamara schreef:Onee? Een kennıs van mıj heeft pas haar paard ın moeten laten slapen en het duurde 2 uur omdat hıj er zo tegen vechtte![]()
Ik ben trouwens 12
Tja, ben ik weer! Onderdosering mischien? Ze hebben tenslotte ook middelen om een olifant plat te krijgen....laat staan een paard...
_Tamara schreef:Maar dan ıs het dus wel fout gegaan.
Evelienepien schreef:IKbenEllen schreef:Nee Tina, voor zover ik weet is T61 het laatste middel, maar zijn ze door de andere 1 of 2 spuiten al far far away.
Klopt!
Spuit 1: de sufmaker waardoor je paard niet in de stress schiet
Spuit 2: de narcose waardoor je paard gaat liggen en al helemaal niet meer weet hoe of wat of iets voelt (hetzelfde als een operatie)
Spuit 3: de spuit waardoor alle spieren (dus ook de hartspier) stoppen met werken
Als je van te voren vraagt om de doseringen zeker hoog genoeg te doen, is er geen centje pijn; behalve je hartzeer...
Sammie schreef:Nope, staat ook al in het paspoort en bij voorkeur ook geen ophaal/deconstructiebedrijf want dan gaan ze alsnog het voer in of op de foto.
Mii_Jessica schreef:K denk dat het het beste is om je paard gwoon in te laten slapen in zn eigen omgeving! Je paard laten slachten lijkt me echt vreselijk!
Mii_Jessica schreef:K denk dat het het beste is om je paard gwoon in te laten slapen in zn eigen omgeving! Je paard laten slachten lijkt me echt vreselijk!
IKbenEllen schreef:Sammie schreef:Nope, staat ook al in het paspoort en bij voorkeur ook geen ophaal/deconstructiebedrijf want dan gaan ze alsnog het voer in of op de foto.
Wat ga je dan doen, in de tuin begraven? Of geld genoeg?
IKbenEllen schreef:Wat ga je dan doen, in de tuin begraven?
Snoevie schreef:ben ook eigenlijk benieuwd,sammie.
maar bedoel er niks mee hoor.
het is alleen omdat je verder weinig keuzes hebt