Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

IKbenEllen schreef:Nee Tina, voor zover ik weet is T61 het laatste middel, maar zijn ze door de andere 1 of 2 spuiten al far far away.
... Evelienepien schreef:_Tamara schreef:Onee? Een kennıs van mıj heeft pas haar paard ın moeten laten slapen en het duurde 2 uur omdat hıj er zo tegen vechtte![]()
Ik ben trouwens 12
Tja, ben ik weer! Onderdosering mischien? Ze hebben tenslotte ook middelen om een olifant plat te krijgen....laat staan een paard...
. _Tamara schreef:Maar dan ıs het dus wel fout gegaan.
.... En dan kan ik weer de onderste zin uit mijn bovenstaand bericht qouten als tip. Evelienepien schreef:IKbenEllen schreef:Nee Tina, voor zover ik weet is T61 het laatste middel, maar zijn ze door de andere 1 of 2 spuiten al far far away.
Klopt!
Spuit 1: de sufmaker waardoor je paard niet in de stress schiet
Spuit 2: de narcose waardoor je paard gaat liggen en al helemaal niet meer weet hoe of wat of iets voelt (hetzelfde als een operatie)
Spuit 3: de spuit waardoor alle spieren (dus ook de hartspier) stoppen met werken
Als je van te voren vraagt om de doseringen zeker hoog genoeg te doen, is er geen centje pijn; behalve je hartzeer...
Sammie schreef:Nope, staat ook al in het paspoort en bij voorkeur ook geen ophaal/deconstructiebedrijf want dan gaan ze alsnog het voer in of op de foto.
Mii_Jessica schreef:K denk dat het het beste is om je paard gwoon in te laten slapen in zn eigen omgeving! Je paard laten slachten lijkt me echt vreselijk!
Mii_Jessica schreef:K denk dat het het beste is om je paard gwoon in te laten slapen in zn eigen omgeving! Je paard laten slachten lijkt me echt vreselijk!
Mensne leer eens lezen voor je reageert!! Anders word dit echt weer zon eindeloze discussie!
IKbenEllen schreef:Sammie schreef:Nope, staat ook al in het paspoort en bij voorkeur ook geen ophaal/deconstructiebedrijf want dan gaan ze alsnog het voer in of op de foto.
Wat ga je dan doen, in de tuin begraven? Of geld genoeg?
IKbenEllen schreef:Wat ga je dan doen, in de tuin begraven?
Snoevie schreef:ben ook eigenlijk benieuwd,sammie.
maar bedoel er niks mee hoor.
het is alleen omdat je verder weinig keuzes hebt