Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morganlefay schreef:Kan nog beter
Ooit lang geleden ruzie gemaakt met een slagersmes.
Klein stukje vel en nog iets van mijn rechterduim hing erbij.
Teruggeduwd pleister erover en hupsakee verder leven.
Een paar jaar geleden rolt er zomaar ineens een klein stukje vel(?) van mijn rechterduim.
Er was altijd een klein rond litteken op mijn duim topje te zien. Nu dus niet meer.
Was een rare gewaarwording iets dat in de jaren '70 gebeurt is ineens loslaat.
Hannanas schreef:Auw!
Duurt even idd. Ik heb zo’n zelfde actie een keer uitgevoerd maar dan boven het knik-kootje ipv er onder. Zelfde grootte en vorm. Net niet m’n nagel in. Teruggeklapt en een paar weken er een strakke pleister om. Dat plakken bij de huisarts klinkt wel handig eigenlijk. Maar ik denk niet dat de huisarts dat doet in Nederland? Zit bij mij een litteken nu.
Succes met infuus!
Ik las dat het ook in injectie vorm mogelijk is, is dat niet handiger en sneller?
Taucha schreef:Zo da's een nare prut actie met met een vinger. Beterschap daar mee. Even afzien en dat komt vast wel weer goed.
Maar waar ik meer van schok was de foto van je heup. Eigenlijk bij het zien van de schade is het zowat serieus bizar dat je nog loopt! Laat staan al het andere waarvoor je je heup intensief gebruikt. Zitten en dan een been verplaatsten alleen al zou voor de meesten te pijnlijk worden. Colitis op zichzelf is al gruwelijk pijnlijk, maar dan ook nog deze mate van necrose in je gewrichten!
Poeh. Ik word hier stil van. Respect voor hoe jij gewoon door gaat.
Hannanas schreef:Rabies nog niet gehad?
Kunnen ze je heupen niet inspuiten met stamcellen uit vet? Ik denk dat je het bedrag bij elkaar gefund krijgt meis.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3986287/
Maflinger_S schreef:<zoekt huilende weerwolf smiley>
Ik doe zelf wel eens een huilende (weer)wolf na bij volle maan, qua geluid. Altijd grappig.
Ayasha schreef:Maflinger_S schreef:<zoekt huilende weerwolf smiley>
Ik doe zelf wel eens een huilende (weer)wolf na bij volle maan, qua geluid. Altijd grappig.
Wil je dat op nemen?![]()
Tis voor onderzoeksdoelen....
Jezus mensen ik moet een blog schrijven echt. Met alles rond Sky ben ik ruim te laat maar als ze een plek hebben ziet de redactie dat wel door de vingers....Maar mijn hoofd zit zo vol dat ik niet goed weet wat te kiezen.
Een bokker stuurde me via bokt nav een berichtenwisseling dat ik liever moest zijn voor mezelf en wilde daar eigenlijk wat mee doen maar na vandaag zou ik mezelf weer liefst gewoon een trap onder mijn eigen gat geven.
Ayasha schreef:Dokter was vandaag wel erg begripvol, hij wil/moet een volledige gastroscopie doen maar ik heb een vrij groot trauma over gehouden aan dat onderzoek met dank aan een andere dokter waardoor ik bij het ide alleen al zit te janken als een klein kind. Tot op heden hebben we het er nooit echt serieus over gehad alleen dat hij een beetje pushte maar vandaag zei hij dat hij nu eigenlijk pas merkte dat dat het veel dieper zit dan hij in eerste instantie opgemerkt had en dat daar geen ratie aan te pas komt aan die angst (ik was mezelf aan het vervloeken, ik ben normaal helemaal niet bang voor onderzoeken. Of iig niet in die mate dat ik ze niet laat doen.) en dat het erg jammer is dat een collega (want het is door een collega van hem) dit veroorzaakt heeft maar dat hij ook snapt en ziet dat het echt oprecht angst is en niet "gewoon niet willen".
Ik kan ook niet zeggen "wat" me precies zo bang maakt voor het onderzoek, puur rationeel is het een van de makkelijkere gezien het onder narcose is.En toch ben ik doodsbang.