Babootje leuk dier is het! Gaat al heel knap
Vanwaar dat jullie hem bijzetten met eerste keren erop?Fijn dat rijden goed gaat psvanlot! Is ze inmiddels al een beetje op gewicht?
Vientje lijkt me dubbel dat ze het met longeren ook heeft. Klinkt dan inderdaad als niet rijtechnisch, maar vraag is wat dan wel... Lastig! Goed dat je je niks aantrekt van al die mensen die vinden dat je het anders aan moet pakken
De instructie die jullie goed kent kan wel goed helpen toch?Leuk Berdien! Is die module online instructiefilmpjes oid?
Anoek dat zie ik ook wel als een voordeel, ben gek op (dikke) paardenbillen

Oh nee Gentle toch nog niet fijn
Zelfde kaliber als het freestyle spelen/mee rennen wat sommigen doen, en dan nèt schuin langs de kont zelf meerennen (zelfde plek als bij dat dichtbij longeren) omdat ze paard niet helemaal bij houden. Doodeng om te zien, 1 blije bok en je bent de sjakie
Was me op het filmpje nog niet zo opgevallen hoor, had het te druk met knap braaf paard kijken
Maar ook wel een aantal die wel verder kijken dan hun neus lang is hoor. Aangezien Pinda vrij stoicijns, koud en bijdehand kan lijken wordt al gauw aangenomen dat ze gewoon altijd eigenwijs en aan het puberen is, zeker omdat ik veelal te lief lijk te zijn wordt er door de harde-hand-club aangenomen dat ze gewoon een loopje met me neemt. En soms doet ze dat ook, en dat ben ik dan zelf schuld
Maar dat wil niet zeggen dat dat altijd het probleem is, en die nuance snappen veel mensen niet.
Maar durfde het niet te vragen
Ik zie 'kop omhoog en rennen' vaak maar als risico van het vak als je een paard aan het beleren ben
Doe net zo lang grondwerk tot ik bijna 100% zeker weet dat dat niet (meer) gaat gebeuren
Dan zijn de paarden die ik uitkies om te beleren wel heel anders qua karakter
Altijd de nuchtere koudbloeden gekozen
En dan nog is 't soms vasthouden en hopen op betere tijden
Maar jemig, wat een drama die proef met dat achterwaarts dan