Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Echt uitgebreid heb ik niet, want de mini's zijn hier niet meer. De ene heb ik cadeau gegeven aan haar verzorgster (degene die dit jaar een doodgeboren veulen had) en de andere staat nu bij een vriendin van me. Ik heb op dit moment Wainonia, Veronia en de oude manegepony die we hebben overgenomen. Het veulen is bedoeld voor verkoop (alleen heb ik dat al vaker geroepen en is dat nog nooit gelukt haha).
Ik vind hem ook gaaf!
Knappe pony hoor 
Mooie dekens!

De schimmels is ook van mij maar herstellende van been blessure en heeft kissingspines. Dus die mag eerst rusten en dan gaan het rechtrichten en langzaam aan het rijden oppakken 
die heb ik toen zelf creatief ingekort. Heeft vorige paard 3 seizoenen mee gelopen dus ging wel lang mee!SBravour schreef:Bit lopen ze ook niet in 1x goed op, maar daar wordt wel weken voor uit getrokken om ze het sturen op teugelhulpen te leren. Groot gelijk Cera, je slaat de hamer op...
Kabayo, ik heb het idee dat je zadel jou een beetje naar voren duwt, kan dat? Hij ligt wat voorover ook.

En logisch dat ze daaraan moet wennen.. Ging je er vanuit dat ze deze nieuw manier van rijden en sturen direct helemaal begreep? Niet helemaal realistisch misschien.
xApple schreef:Ik vind de bitloze foto’s eigenlijk ook wel een fijn beeld hoorEn logisch dat ze daaraan moet wennen.. Ging je er vanuit dat ze deze nieuw manier van rijden en sturen direct helemaal begreep? Niet helemaal realistisch misschien.
Ik heb deze week niks met Lars gedaan alleen 2x buiten gewandeld een stuk. Ik wil graag dat hij mak is buiten zodat ik wat meer op de ruimte kan rijden ipv in de bak.
Ik ben ff meer bezig met mijn Shetlander. Vaardigheid gaat lekker en we zijn aan het trainen voor de districtskampioenschappen.
[ [url=m/PmuoPB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nynkster schreef:Iemand mag hopelijk wel zelf bepalen hoe diegene zn paard rijdt he?

) altijd een bijzonder patroon om te zien. Niet zo gek dat een paard dat nog maar zo kort onder de mensen is het allemaal nog wat moeilijk vindt. Lekker bezig blijven en dan komt het vanzelf!
Ach ja, ieder zijn ding 

Cera_D schreef:Nynkster schreef:Iemand mag hopelijk wel zelf bepalen hoe diegene zn paard rijdt he?
Tuurlijk! We zeggen toch ook niet dat ze het bit maar in de prullenbak moet gooien en Zilver volledig moet omscholen? We benoemen alleen maar wat we zien op ons scherm; dat ze super lekker loopt op het bitloze hoofdstel.
Niemand zegt hier ja en amen, maar het wordt wel dusdanig vriendelijker verwoord zonder een 'moeder' stemmetje.