Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
beatje schreef:Art_Ificious schreef:Heb een mail terug van Feather Light horsemanship.
Ik schrok wel van de prijs per maand. (die ook nog eens kan veranderen voor ik an de beurt ben)Wordt flink sparen als ik dat werkelijk wil voor spirit.
Heb ons alvast op de lijst laten zetten. Maar wachtlijst is zelfs tot zomer 2022 pas (3 jaar dus) en door de vele mails die ze krijgen kan het ook later worden. De werkelijke tijd is dus onzeker. Kan dus net zo goed 2023 worden.
Kijk eens naar http://www.isabelvanlaer.be/ ze heeft ook facebook met filmpjes.Dat is echt zo fijn iemand.Om les te volgen woont ze te ver weg maar om je paard te beleren niet die kan je daar gewoon brengen. Ze is ook altijd heel motiverend en vriendelijk naar de mensen toe. Echt een zalig mens.Ik heb het idee dat dat jou stijl ook is...
Saskia9 schreef:Juist als er artrose is en hij trekt met zijn rug zou ik kijken of een dekentje het hem net iets comfortabeler kan maken eigenlijk. Ikzelf ben niet perse voor of tegen, maar soms helpt het net wat fijner bij paarden.