Rumba staat sinds deze middag op de stalling
Vanavond of morgen post ik nog een foto'tje en dan wordt ik een meelezer ipv actieve zoeker in dit topic!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)

listiglistje schreef:Istabella schreef:Wat ik probeer te zeggen met misselijk is dat ik gewoon bang ben dat ik niet het juiste paard heb gekocht.
En zeker als je dan in (ik denk de meeste gevallen) hier hard voor gespaard hebt, en het geld maar 1x kan uitgeven..
Bang dat ie na een week toch tegenvalt oid.. je kan 10x naar een paard gaan kijken, maar je weet pas wat je hebt als hij een paar maanden op stal staat..
Tot het laatste moment voordat je het geld overmaakt blijf je denken, heb ik het goed gedaan of juist niet..
Een auto is imo wel even wat meer zekerheid als een paard. daar werken alle knopjes gewoon op als het goed is..
Bij een paard krijg je garantie mee tot aan de laadklep, daarna zoek je het maar uit.. en als de knopjes dan niet blijken te werken, of je kunt ze niet vinden, dan heb je pech..
Dan vind ik dat je aan je eigen knopjes moet werken![]()
Een fijne en goede ruiter is een ruiter die met ieder paard weg kan rijden
Citaat:Ik vind die tweede wel superschattig kijken... al is 1 foto wel erg minimaal... en het is weer enorm lang rijden voor Adin. Nog heel veel succes met je zoektocht Adin.