Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SophievdV schreef:Een klik is voor mij de compatibiliteit van persoonlijkheden en karakters, en imo kun je daar dus niks over zeggen vanaf een foto. Een paard kan je wel aanspreken op basis van foto's, maar of je er ook een klik mee hebt, of gaat hebben, weet je pas als je het dier echt meemaakt.Grappig, ik ga alleen kijken bij paarden waar ik op basis vd foto's een bepaalde klik voel. Zou niet weten hoe ik dat anders moet noemen. Tot nog toe heeft dat louter goed uit gepakt. Maar misschien is het wel eerlijk er bij te vertellen dat ik goed ben in het snel maken van keuzes. Dat heb ik met het kopen van kleding ook![]()
Wat betreft wel of niet keuren bij snelle afhandeling: er zijn vast mensen die daar geen problemen mee hebben. Als het voor jou voelt als een red flag dan zou ik gewoon verder zoeken en dit paard laten staan.
Lizenlotte schreef:Omdat het helemaal jouw zaken niet zijn hoe iemand een paard wel of niet koopt.Jazeker heb ik mails verstuurd over ehorses, wat heeft dat met mijn vraag te maken? Zo raar lijkt het me niet om te vragen hoe je de bezichtiging/koop wilt gaan doen als je zelf aangeeft de taal niet te spreken. Maar gelukkig heb je iemand die je daarbij kan helpen, top. Succes!
Lizenlotte schreef:Jazeker heb ik mails verstuurd over ehorses, wat heeft dat met mijn vraag te maken? Zo raar lijkt het me niet om te vragen hoe je de bezichtiging/koop wilt gaan doen als je zelf aangeeft de taal niet te spreken. Maar gelukkig heb je iemand die je daarbij kan helpen, top. Succes!
AlwaysH schreef:Mijn moeder gaat morgen bij een jonge, bruine ruin kijken. (Ik ben op vakantie, maar ik vertrouw haar en zei; doen!)
Die voldoet, behalve de kleur, wel aan alle eisen. En mogen we op de foto zetten. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen, hoe hij is en wat mijn moeder denkt.
StalNollie schreef:nou lieser... alles behalve dat..
Duitsers vertikken het engels te spreken en kunnen dit vaak ook niet ( uitzonderingen daargelaten)
StalNollie schreef:nou lieser... alles behalve dat..
Duitsers vertikken het engels te spreken en kunnen dit vaak ook niet ( uitzonderingen daargelaten)
Lieser schreef:StalNollie schreef:nou lieser... alles behalve dat..
Wat een onzin. Ik ken via mijn studie veel Duitsers en die spreken allemaal Engels. Ook op Duitse universiteiten wordt al meer dan 40 jaar gebruik gemaakt van Engelstalige literatuur en onderzoeksgegevens.
Lieser schreef:StalNollie schreef:nou lieser... alles behalve dat..
Wat een onzin. Ik ken via mijn studie veel Duitsers en die spreken allemaal Engels. Ook op Duitse universiteiten wordt al meer dan 40 jaar gebruik gemaakt van Engelstalige literatuur en onderzoeksgegevens.
pantarhei schreef:Lieser schreef:Is er niemand hier die beseft dat veel Duitsers ook gewoon Engels spreken, net als veel Nederlanders?
Nee want dat is ook niet zo.
Spookje29 schreef:pff, hebben ze paarden te koop, mag ik een foto zien? ... krijg je als antwoord 'ja aan huis' ... ja top ik ga 2 uur rijden zonder info en te zien of het waard is voor mij, sorry frustie