Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mysa schreef:Ook niet. Belachelijk!
elnienjo schreef:Het is toch krom dat ze een pro-wolf organisatie verantwoordelijk maken voor dna? Laat het door onpartijdige dierenartsen afnemen, anders zullen er vele moorden in de doofpot verdwijnen denk ik.
TinkerTreas schreef:elnienjo schreef:Het is toch krom dat ze een pro-wolf organisatie verantwoordelijk maken voor dna? Laat het door onpartijdige dierenartsen afnemen, anders zullen er vele moorden in de doofpot verdwijnen denk ik.
Eens, al betwijfel ik of veel dierenartsen volledig onpartijdig zijn. Als ze een aantal dieren hebben moeten euthenaseren vanwege de wolf, kan ik me zo voorstellen dat zij de wolf ook liever zien gaan dan komen.
Zij zien vaak het hele slagveld die een wolf heeft aangericht. En zien het verdriet en de boosheid bij de eigenaren.
elnienjo schreef:Het is toch krom dat ze een pro-wolf organisatie verantwoordelijk maken voor dna? Laat het door onpartijdige dierenartsen afnemen, anders zullen er vele moorden in de doofpot verdwijnen denk ik.
TinkerTreas schreef:Eens, al betwijfel ik of veel dierenartsen volledig onpartijdig zijn. Als ze een aantal dieren hebben moeten euthenaseren vanwege de wolf, kan ik me zo voorstellen dat zij de wolf ook liever zien gaan dan komen.
Zij zien vaak het hele slagveld die een wolf heeft aangericht. En zien het verdriet en de boosheid bij de eigenaren.