Cheyenne0252 schreef:Hoi allemaal,
Ik meld mij hierbij ook als zoekende in 2020. Gaat denk ik na de zomer/ begin winter worden ivm een turbulent eerste halfjaar van 2020. Ik heb met veel plezier aardig wat pagina’s van dit topic gelezen en heb daardoor en door m’n eigen ervaring wat vragen.
Ik zal eerst uitleggen waar ik naar op zoek ga, ben namelijk ook erg benieuwd wat jullie denken.
- Warmbloed met aanleg voor de dressuur, ik wil er de basis niveaus mee door kunnen rijden. Het samen leren en uitzoeken.
- leeftijd 3-12
- 1.58 - 1.70 (ik ben niet zo heel groot dus een erg groot paard staat bij mij altijd erg raar...)
- Merrie of ruin
En verder eigenlijk niet heel veel wensen behalve dat het een fijn dier is waar ik echt een band mee op kan bouwen. Ik ben erg benieuwd of ik met bovenstaand lijstje een paard kan vinden tot maximaal €5000.- Dat is mijn ogen een normale prijs als je een ‘normaal’ paard wilt. Maar misschien heb ik het helemaal mis? Ik heb nog nooit een paard gekocht, vroeger een pony gehad maar die hadden m’n ouders gekocht.
Ik wil het paard sowieso laten keuren. Maar gaan jullie altijd alleen kijken bij paarden of juist altijd met iemand erbij?
Ik vind dat dat een normale prijs zou moeten zijn voor een minder getalenteerd maar verder wel gezonde ruin ouder dan 10 jaar. Voor meer en fijnere keuze kan je best het budget oprekken.