Sizzle schreef:Inderdaad een goede stap.
Is de wachtlijst zo lang dat je nu al moet aanmeldenIs Spirit dit jaar 1 of 2?
Ik las laatst dat de wachttijd 2 jaar was
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leo schreef:Goede stappen van jestoer!
sylva schreef:Leuk, FLH is echt ontzettend goed. Indien je er behoefte aan hebt en het je kansen wellicht zou kunnen vergroten, misschien een idee om meerdere mensen je te laten opgeven? Ik zou je bv ook best willen opgeven, nav dit volgtopic. Mits dit mag en je dit zou willen natuurlijk.
Sizzle schreef:Inderdaad een goede stap.
Is de wachtlijst zo lang dat je nu al moet aanmeldenIs Spirit dit jaar 1 of 2?
Sizzle schreef:Ja, ik weet hoe ze werken
Zou voor Limo ook heel goed zijn als hij leert omgaan met een hoop toeters en bellen om zijn lijf. Duim voor je dat je mee mag doen.
Ik ben zelf ook dan van eerst veel laten zien. Toen ik ooit op een paard stapte waar ik voor de allereerste keer zelf zonder longe opging en dat paard echt ontzettend onhandig het opstapje omgooide bij het wegstappsn en er ook nog met zijn been in ging staan was ik heeeeeeeeel blij dat hij daar geen paniek van had
Sizzle schreef:Dat gebeurt nog het meeste op grote stallen waar zo‘n inbraak ook goed wat opleverd. Ik heb nog nooit op een stal gestaan dat niet inbraak gevoelig was volgens mij. Zelfs onafgesloten zadelkamers zonder kasten en geen honden op het erf.
Als je echt geen risico wilt moet je hem iedere dag mee naar huis nemen en hopen dat daar niet ingebroken wordt.
Lynn_Nikita schreef:maar de kans dat in huis ingebroken wordt is kleiner dan op een afgelegen weiland. Hier nemen ze zelfs de nieuwe rollen schapengaas nog mee of de aanhanger ondanks 3 sloten
.En al ben je verzekerd, deur wordt geforceerd, dan is het zadel weg, dan een hoop tijd en gedoe om een nieuwe te krijgen en dan? Weer daar opbergen zodat ze terug kunnen komen?
Ik sleep dan liever de keren dat ik ga rijden mijn zadel op en neer, doe ik nu ook
Hoe doen de stalgenootjes dat TS?
Art_Ificious schreef:Heb een mail terug van Feather Light horsemanship.
Ik schrok wel van de prijs per maand. (die ook nog eens kan veranderen voor ik an de beurt ben)Wordt flink sparen als ik dat werkelijk wil voor spirit.
Heb ons alvast op de lijst laten zetten. Maar wachtlijst is zelfs tot zomer 2022 pas (3 jaar dus) en door de vele mails die ze krijgen kan het ook later worden. De werkelijke tijd is dus onzeker. Kan dus net zo goed 2023 worden.
Art_Ificious schreef:Heb een mail terug van Feather Light horsemanship.
Ik schrok wel van de prijs per maand. (die ook nog eens kan veranderen voor ik an de beurt ben)Wordt flink sparen als ik dat werkelijk wil voor spirit.
Heb ons alvast op de lijst laten zetten. Maar wachtlijst is zelfs tot zomer 2022 pas (3 jaar dus) en door de vele mails die ze krijgen kan het ook later worden. De werkelijke tijd is dus onzeker. Kan dus net zo goed 2023 worden.