Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quir schreef:Oakland1990 schreef:Zag er echt niet verkeerd uit in de vlog! Wie doet de commentaar van de proef zelf op dat moment? Die stem klinkt echt als Karin R.etera tenzij ik nu echt een heel verkeerd iemand voor heb
Nee dat is Karin niet, die klinkt ook echt heel anders.
Jiill_ schreef:hahaha neee is Bettine van Harselaar! Echt een topper!
Echt dat artikel jongensik moest gewoon iets uit van de hitte die me uitbrak toen ik dat allemaal voorbij zag komen... Dat fashionista blijft ook al de hele avond door m’n hoofd spoken terwijl ik net in m’n unicorn-onesie over straat liep
Maar echt een ontzettende eer om zo met bakkes op de frontpage van de FEI te staan! Onwerkelijk
druppeltje schreef:Krijg je ook minpunten nadat beloningsklopje naar de eners? Ik vond dat ontzettend sympathiek, maar geen idee wat 'ze' daarvan vinden.
Leuke vlog gisteren!
Butterfly schreef:Dat artikel is echt heel leuk! Kan me wel voorstellen dat je het er even warm van kreeg
Leuke vlog ook weer! Mijn vriend keek ook even mee, dat ging zo:
V: wat is een sleezy?
Ik: dan blijft hij een beetje netjes en schoon en blijven (als het goed is) de knotten ook zitten.
V: óóóh! Houdbaarheidsfolie voor paarden dus!
Jiill_ schreef:druppeltje schreef:Krijg je ook minpunten nadat beloningsklopje naar de eners? Ik vond dat ontzettend sympathiek, maar geen idee wat 'ze' daarvan vinden.
Leuke vlog gisteren!
Haha nee, als je je teugels maar vasthoudt!![]()
Sws zien ze dat niet echt geloof ik, en anders maakt me dat ook niet uit, want ik wil het gewoon doen want hij is LIEF