Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Orsje schreef:Ah ik snap je! Dankjewel!
Ik heb me inderdaad de laatste paar weken veranderd in hand/arm houding. Met name linksom dat ik mijn rechterhand te hoog optil. Hier reageert hij dan ook vaak op door te hangen of omhoog te komen in zijn aanleuning. Geen idee waarom ik dat ben gaan doen, is erin geslopen.
Maar het wordt in de les al meegepakt. Ik zie ook soms in de spiegel dat mijn verhouding soms vreemd oogt. Nu nog tijdens het rijden die bewustwording creëren. Dan komt het ook goed. Maar zolang ik het zelf nog niet voel dat ik het doe, blijft het ook zo. Ineens valt straks dat kwartje en verander ik me . Heel apart soms. Ik moet het echt voelen, voor ik er mee aan de slag kan gaan. Zo ging het met alles. Ook moet ik nu opletten mijn schouders niet vast te zetten. Dat heeft daar ook mee te maken. Ik vraag niet vanuit mijn pols en elleboog, maar vanuit een gespannen en strakke schouder. Dit is bij mij nog onbewust totdat ik mijn spieren daar begin te voelen. Dan is het echter al te laat en is hij al begonnen zich daar tegen te verzetten. (Hangen, duwen, en onrustig in de aanleiding)
Ja, ik snap nu wat je bedoeld. We nemen het mee