Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iEmmaaa schreef:Hallo allemaal!
Nog iemand die opzoek is naar een friese naam! Ik zoek nog een naam voor een fries hengste veulen, de naam moet beginnen met een T, een U, of een V. Misschien leuk om er bij te weten, achter alle namen die wij geven komt een G te staan.
We hebben dit jaar al een friese merrie veulen gekregen, haar hebben we Victoria G genoemd, misschien leuk om te combineren voor de grote jongen.
Bedankt alvast!
iEmmaaa schreef:Oeh ik vind Vesper wel erg leuk!we hebben niet echt wensen verder haha we hebben van alles wat lopen hier op stal hahaha
Vorig jaar hadden we Sissy G en Semmy G, maar we hebben ook een Mats G en Moessie Gwe hebben niet echt een bepaalde trend maar vinden het wel vaak leuk als de namen van dat jaar een beetje met elkaar gemeen hebben
troi schreef:Voor een volwassen vriendin, een roepnaam voor een ruin, maximaal twee lettergrepen. Het is een kruising van 1.60, relaxed karakter maar wel redelijk stoer. Ze wil graag een hollandse naam, mag wel een beetje maf zijn. Beginletter maakt niet uit. Ze komt niet echt verder en ik ook niet:-) . Iemand hier ideeën??
Sunneva schreef:Dan had ik het hier niet hoeven vragen
Billy Talent is wel leuk. De pony heeft ook echt talent. Zijn naam hoeft er trouwens niet in voor te komen. Het moet wel een beetje chique zijn, aangezien hij met z'n arabische bloed wel wat uitstraalt.
xNK schreef:Sunneva schreef:Dan had ik het hier niet hoeven vragen
Billy Talent is wel leuk. De pony heeft ook echt talent. Zijn naam hoeft er trouwens niet in voor te komen. Het moet wel een beetje chique zijn, aangezien hij met z'n arabische bloed wel wat uitstraalt.
In welke richting wil je de naam?Ik kom niet heel ver van Billy, omdat ik de pony niet ken en ik totaal geen idee heb wat je wil behalve iets chique
![]()
Iemand ideeën voor mij? Wij hebben een mooie vosmerrie op het oog, maar ze heet G.areinaZe is van S.ilverstone en ik zat voor op wedstrijd te denken aan iets van Golden Diamond. Ik hou wel van iets aparts en vooral twee namen
Mijn pony heb ik simpelweg Lucky genoemd op wedstrijd en daar heb ik een beetje spijt van, maar die naam vind ik nog niet zo heel lelijk
Met iets aparts bedoel ik een andere taal, iets met een betekenis, enzoEn graag met een G
xNK schreef:Sunneva schreef:Dan had ik het hier niet hoeven vragen
In welke richting wil je de naam?Ik kom niet heel ver van Billy, omdat ik de pony niet ken en ik totaal geen idee heb wat je wil behalve iets chique
![]()
Iemand ideeën voor mij? Wij hebben een mooie vosmerrie op het oog, maar ze heet G.areinaZe is van S.ilverstone en ik zat voor op wedstrijd te denken aan iets van Golden Diamond. Ik hou wel van iets aparts en vooral twee namen
Mijn pony heb ik simpelweg Lucky genoemd op wedstrijd en daar heb ik een beetje spijt van, maar die naam vind ik nog niet zo heel lelijk
Met iets aparts bedoel ik een andere taal, iets met een betekenis, enzo