Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seni schreef:Ik vraag mij af wat de reden zou zijn van snelle afhandeling? Stel dat het om een kerngezond paard zou gaan.
Is het dan puur omdat hij een paar dagen langer staat en dus een paar dagen meer eet en een paar dagen langer een stal bezet houdt?
Dat kost geen 100den euro’s? Maar potentiële kopers verlies je er wel mee dus staat het paard weer langer op stal en puntje bij paaltje maakt het dan geen verschil?
Of zie ik iets over het hoofd?
Alja schreef:Vind een klik altijd zo overrated!
Waarom zul je iets kopen wat je absoluut niet zoekt?
magicmist schreef:Ik ben inmiddels ook weer op zoek nr een pony.
Ik zocht een geheel bereden en getuigde pony. Nou die vliegen weg...
Gisteren nr een onbeleerde gaan kijken.
Ik had er direct een klik mee.
Alleen.prijs was onderhandelbaar.
Hoeveel procent zou ik kunnen bieden?
Wat is redelijk? Pony zit al bovenaan de prijs van gemiddelde pony in deze maat etc.
Ik vind het lastig.. het is totaal niet wat ik zocht..
Maar zo'n klik...pff
UK_eef schreef:magicmist schreef:Ik ben inmiddels ook weer op zoek nr een pony.
Ik zocht een geheel bereden en getuigde pony. Nou die vliegen weg...
Gisteren nr een onbeleerde gaan kijken.
Ik had er direct een klik mee.
Alleen.prijs was onderhandelbaar.
Hoeveel procent zou ik kunnen bieden?
Wat is redelijk? Pony zit al bovenaan de prijs van gemiddelde pony in deze maat etc.
Ik vind het lastig.. het is totaal niet wat ik zocht..
Maar zo'n klik...pff
Niet doen. Met een onbeleerde heeft bijna iedereen een klik, banketstaaf gezegd maar je begrijpt vast wat ik bedoel
Je hebt geen idee hoe hij/zij onder het zadel of voor de kar is, los van het feit dat je er een smak geld én tijd tegenaan moet gooien voor hij/zij zover is. Gewoon verder kijken.
Lizenlotte schreef:Tirzasarah hoe dacht jij een paard te gaan kopen dan bij iemand die je niet verstaat en waarmee je dus niet kunt communiceren?