Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mars schreef:Heerlijk die twee mannen zo samen! Joy is wel een tank naast Sky
petraaken schreef:DAmn, dat beestje heeft dan serieus zijn peere gezien op die opfok.![]()
Hij is nu een vrolijk veulen zoals het hoort.
Joy lijkt inderdaad modelletje tank te worden maar staat hij goed in het model. Hij is alleen niet hypermodern en dat stevige heeft ook wel iets. Sommige paarden lijken tegenwoordig wel erg dunne benen te hebben en dat moet dan in de topsport geraken.
Ayasha schreef:Ze heeft hem gefokt in de hoop dat ie rond de 1.60 zou worden maar als ik hem zo zie naast Joy dan denk ik dat ie eerder 1.65 of zelfs iets groter gaat worden dan dat ie 1.60 wordt...
Vigo is gefokt op 1.70 en was iets van 10cm groter dan Joy (Vigo en Joy zijn in dezelfde maand geboren).
Dus als deze nu al zo weinig scheelt met Joy...
Avalanche schreef:Ik moet niet vergeten regelmatig wat te schrijven
Wat wordt Joy toch mooi, en wat heb je de weide mooi ingericht zo.
En je hondzo zijn herders ook echt, jij hebt een Mechelse toch? Ik kan me herinneren lang geleden dat de ambulance bij ons kwam en de honden moesten in de tuin, want de ambulancemensen waren bang dat ze uit zouden vallen als ze zouden gaan helpen.
Ayasha schreef:Ze heeft hem gefokt in de hoop dat ie rond de 1.60 zou worden maar als ik hem zo zie naast Joy dan denk ik dat ie eerder 1.65 of zelfs iets groter gaat worden dan dat ie 1.60 wordt...
Vigo is gefokt op 1.70 en was iets van 10cm groter dan Joy (Vigo en Joy zijn in dezelfde maand geboren).
Dus als deze nu al zo weinig scheelt met Joy...
Denk dat Joy, behalve breed ook nog wel de lucht ingaat
Rocamor schreef:En jij maar poetsen en poetsen op Sky, omdat ie zo vies was, maar zie Joy nu eens
DuoPenotti schreef:Stille meelezers komt ff bemoeien.
Wat doen ze het goed samen.
En wat een geluk dat sky nu door jou verzorgt word.
Joy mag wel een keer met Abby komen knuffelen
Wat is hij toch prachtig.