Dunkeedoo schreef:Jodym tja een tinker is ook een heel ander type. Ik was bang dat kenna ook te lui/flegmatiek zou zijn omdat ze best relaxed is. Ken trouwens ook zat tinkers die sensibeler zijn dan menig sportpaard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Remark schreef:Jeetje, hoe krijg je dat voor elkaar? Die van mij zou echt niet een uur lang stil kunnen staan hoor. Niet vanwege het apparaat, maar gewoon omdat ze graag op onderzoek uit gaat (naar eten).
CubaLibre schreef:Dat is idd wel even flink balen dan....
Uhm, hoe ik m zolang stil laat staan ? Doet ie zelf![]()
Hij staat altijd los en heeft nog nooit geprobeerd aan te lopen. Hij is ook geen paard wat op onderzoek gaat naar eten want dat kan hem gestolen worden
goldenarrow schreef:Wat vervelend zeg, van je katHeel veel sterkte...
Hier weer zadelproblemenBrown is drachtig, dus verandert natuurlijk best wel, maar het zadel dat ik pas gekocht heb schuift nu echt enorm naar voren. Ik leg het altijd goed naar achter, maar als ik dan aan de hand naar de bak stap ligt het alweer op de schouder. Binnenkort weer een zadelpasser laten komen dus en dan maar hopen dat ik dit zadel enigszins aan kan laten passen of het op kan lossen met een gelpad oid. Verder doet ze het wel ontzettend goed! Verzorgster rijdt haar nu af en toe en het gaat steeds beter
ze gaat ook steeds mooier in balans lopen en ook de galop is steeds ontspannender.
Gimme_Joy schreef:Joy moet ook overal aan zitten. Altijd.![]()
![]()
Ik kan er wel om lachen. Ze kan ook wel stilstaan hoor, als het maar niet te lang is. 10 seconden is lang zat.![]()
Heerlijk bezig met Gentle hoor! Hij ziet er ook bizar goed uit!![]()
Vandaag weer 15 min stap/draf gedaan. Bak is nog syeeds slecht, alleen het midden is goed, dus veel rijden kunnen we niet. Eens per week nu. Verder wandelen, rondwerk en vrijheidsdressuur. Helemaal prima!
Joy heeft behoorlijk wat cowsense:
[ [url=m/TUmh2r.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
En ze heeft een nieuwe jas! Speciale quarter deken. Haar kont past er helemaal in en hij zit als gegoten! Ik scheer haar niet. Wil zo lang mogelijk proberen haar wintervachtje erop te laten. Maar nu dus wel deze deken (80 gram) voor als het echt heel koud en nat is. Om te zorgen dat ze nog een beetje energie overhoudt voor de training en niet alles moet gebruiken om warm te blijven. Mocht bkijken dat ze te snel zweet of het te lang duurt voordat ze is afgekoelt, gaat er alsnog een scheerapparaat overheen. En dan koop ik nog een mooie onderdeken van dit merk!![]()
[ [url=m/sMyWLt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I6j2QK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jodym schreef:Hier gaan we ook rustig verder....
3x erop gezeten en hij begint het te snappen![]()
gave deken hierboven! Bij Tiësto vandaag de deken eraf gehaald want hij had t warm.
Gentle echt heel erg knap, een uur lang stil staan! Onmogelijk
fransje23 schreef:Mooie deken!
Joya staat weer bloot heeft vorige week wel een aantal dagen een regendeken op gehad. Laat haar waarschijnlijk weer gewoon dekenloos deze winter. Is mij vorig jaar ook goed bevallen![]()
Echt hard werken hoeft ze toch niet.
moniek21 schreef:Cuba wat een braverd heb je toch![]()
Remark , vreselijk van je kat![]()
Balen van je hoofdstel , maar misschien ook niet helemaal handig om de teugels eraan te laten zitten ..
Lucy dinsdag gereden , ze gingen paarden binnen zetten toen ik er net op zat .. Ik was best bang hahaha ze ging best even springen van de spanningmezelf herpakt en toch eraan gereden .. en ik moet zeggen ze ging echt heel goed lopen hahaha.
Vandaag weer lessen
linda2008 schreef:CL, ahhh wat braaf zegheerlijk dat karakter!
Remark, sterkte met het verlies van de kat en natuurlijk ook gewoon met je baaldag! “Al het slechte komt in 3en” zeggen ze wel eens toch![]()
GM, mooie deken! Staat super chique!!
We hebben Raika ook moeten scheren, na 5 minuten werken was ze al bezweet met die vacht, ik wil graag verder met haar trainen dus het was gewoon niet handig. Ze was super braaf gelukkig(maar ik hoef haar niet los te zetten hoor, dan rent ze gelijk naar de voerkar
je bent een fjord of je bent het niet haha)
En ze blijft mij verbazen!! We hadden ons voor de ervaring en voor het plezier ingeschreven voor een B dressuurwedstrijd. De galop is nog niet bevestigd, rechtsom hebben we helemaal nog niet en linksom heeft ze nog weinig balans... dus het doel was niet om winst te rijden maar om ervaring op te doen en te zien waar we staan met de andere onderdelen.
Ze heeft zich echt voorbeeldig gedragen!! 4 maanden zadelmak en dan zo je best doen op vreemd terrein...behalve de galop, ging de rest eigenlijk heel goed. Toen we de laatste proef afgroette was ik helemaal gelukkig! En mijn paardje zo dankbaar! Wat had ze goed haar best gedaan! Heel fijn gevoel en de punten konden me ook niks meer schelen
Maar toen bleek de jury onze galop iets mild te hebben beoordeeld (met 4en, in plaats van 2en of 3en) waardoor we ook nog 2 winstpuntjes hebben behaald, stiekem toch een leuke kers op de taart
Even fotootjes spammen
[ [url=m/P5pTyo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/J7nApl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Splinter schreef:Ah sterkte remarkwat sneu
Fijn dat Lucy zo braaf is en goed dat je hebt doorgezet![]()
Mooie foto's en gefeliciteerd met je punten Lindasuper dat ie al zo braaf is met pas 4 maanden zadelmak
Ik heb bij limara een stuk hals geschoren en kijk later wel of het genoeg is. Ook hebben we laatst voor het eerst in de het omheinde 20/60 bak gereden. Ging heel goed
MirandaFuego schreef:Gentle is wel heel braaf hoor!![]()
En lekker kaal!
Remark, wat rot van je kat, sterkte..![]()
Hoofdstel gesloopt..wel toevallig dat je net een nieuwe neusriem had besteld!
GoldenArrow, das wel lastig met het zadel, hopelijk vind je een oplossing.
Mooie deken voor Joy!
Malik was laatst gezellig bij de koeien gaan staan slapen, zat wel een draadje tussen, hij vindt de koeien wel gezellig.
Raika is wel een prachtige verschijning, gefeliciteerd met de punten!
Splinter, vond je die bak niet vreselijk groot?![]()
Jodym, gaat goed dus al, derde keer erop!
Hier heeft Malik ook een nul grams op als het erg regent, verder bloot, hij hoeft ook niet echt te werken.
Laat hem wel af en toe even bewegen anders bouwt hij te veel energie op.
Maar nu vanwege nattigheid los of een stuk fietsen.
Had hem net fftjes laten lopen, niet scherp maar hij begon op een gegeven moment zijn pootjes helemaal omhoog te gooien.![]()
[ [url=m/Bhj7BR.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ReZGrR.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o6KkRv.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EH4JAJ.png]Afbeelding[/url] ]