[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:28

Sunrise schreef:
Ondanks hij af en toe wat spanning had vind ik dat jullie zo mooi rustig overkomen! De rest rijd zo gehaast naar mijn mening!

Vond het prachtig om te zien en het gaat zeker helemaal goed komen <3

En veel hebben een strakke verbinding. En dit paard is de hele tijd met z'n tong bezig. Vond Jill echt mooi om te zien, ondanks de spannings foutjes!

kiwiwitje

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:30

Heel strak. En deze heeft een rare hals.. Weet niet precies wat ik er van vind. Steeds zn mond open ook.. Maar hier spreken de punten wel.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:36

Oswin is niet mijn type paard, dan heb ik liever zo’n worstje als Enza :D
Laatst bijgewerkt door lucifertje op 25-01-18 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:38

Oswin zeker? Ja, ik heb ook het idee dat dit een heel iel paardje is voor zo'n lange ruiter... Dat vertekent het beeld enorm!

hildemenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:40

Ik volg het protocol, maar er worden cijfers gegeven voor het onderdeel geweest is? Of het ligt aan mij of aan Mn live stream

Withers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:41

Ik denk dat de livestream net iets later komt inderdaad, heb het hier ook. Vind het eigenlijk wel handig al meteen te kunnen zien wat voor score het onderdeel heeft gekregen!

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:42

In mijn ervaring loopt livestream een paar seconden achter.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:46

Hmm.. Jill helemaal gemist, jammer zeg. Gelukkig komen er vast beelden in de vlog :=

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 22:02

Zag Jill toevallig voorbijkomen. Knap gedaan voor een eerste keer in zo'n entourage. En een mooie vriendelijke aanleuning. Ik schrok alleen even van de onregelmatigheid in de passage, maar verder echt netjes gereden.

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 22:10

Gaaf dat je daar nu al kan rijden met ens, en idd heel fijn vriendelijk gereden, ik denk dat ens een top ervaring heeft opgedaan!

Ik vroeg mij wel af, ik dat dat je buiten de U25 zit nu omdat de knhs zat te rommelen met de kaderscores, of zit dat anders, mag je ook buiten de kaders starten ofzo? Kan iemand mij dat uitleggen? :o?

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 22:12

Als ik me niet vergis kun je als je niet in een kader zit wel gewoon uitkomen in de u25 rubriek maar kun je niet geselecteerd worden voor landenwedstrijden/internationale kampioenschappen, maar ik heb er ook weinig kaas van gegeten hoor :+

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 23:04

Je moet ook gewoon de kans krijgen om de scores te kunnen rijden voor het kader. Jill mag dus gewoon starten en hopen de hoge scores voor het kader te halen zodat ze er terug in terecht kan komen. Ze mag ook gewoon Internationaal starten, maar krijgt niet de extra begeleiding/voordelen die het kader heeft.

Hoe het met de landenwedstrijden zit moet ik even verder googelen, want ook dat heeft met bepaalde scores te maken.

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 23:34

Dankjewel allemaal voor het meeleven, heel lief en leuk om te lezen :+:

Ben heel trots op die kleine topper! Zo spannend!

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 23:36

Jiill_ schreef:
Dankjewel allemaal voor het meeleven, heel lief en leuk om te lezen :+:

Ben heel trots op die kleine topper! Zo spannend!

Super gedaan! Zo'n beetje elk paard wat ik nu zie vind de baan eng, voornamelijk de bordjes. Dus enza heeft het goed gedaan!

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 23:52

Mij vielen inderdaad ook veel meer paarden op die de baan erg spannend vinden. Jouw groene partyfrikandel heeft al die kabouterunicorns toch maar mooi overleefd :Y) *\o/*

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-18 00:05

Het is ook echt een moeilijke baan, Macho liep voorgaande jaren nog lager dan Ens op JA :’)

Maar Ens is ook wel echt een held op sokken... :Y)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 00:26

Jiill_ schreef:
Het is ook echt een moeilijke baan, Macho liep voorgaande jaren nog lager dan Ens op JA :’)

Maar Ens is ook wel echt een held op sokken... :Y)

Hij deed t super goed hoor! Vind het heel mooi om te zien hoe je hem rijd. Echt super fijn om naar te kijken!

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-18 00:32

Dat vind ik heel lief en fijn om te horen, daar heb ik namelijk zelf wél invloed op ;)

Dian_Dina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 00:46

Als stille meelezer maar trouwe volger vanaf het begin wil ik even zeggen dat ik gewoon super trots ben op die stoere maar eigenlijk toch nog zo kleine Enzapenza! Ik voelde z'n spanning door het scherm heen tijdens de proef, zo'n klein hartje in zo'n grote entourage! Maar hij heeft het super goed gedaan. Ik denk dat al je volgers zich exact konden voorstellen hoe jij je voelde na de proef, en het trotse gevoel met je hebben gedeeld!

Tijdens de proef werd je ook aardig de hemel in geprezen door de spreekster tijdens de livestream. Lijkt me gaaf om te merken dat mensen toch echt wel inzien dat het niet zomaar iets is wat je allemaal hebt bereikt zo ver! Ga zo door!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 00:48

graag gedaan! En jullie doen het wel maar even daar!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 00:48

Ik heb het terug gekeken, maar ik kan me inderdaad alleen maar aansluiten bij de rest.

Jill je rijd hem echt super fijn en vriendelijk! Heel fijn om naar te kijken, als die even schrikt lijkt het net of je gewoon denkt; hoo.. en doooooor! :P

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 01:13

Waar kan het terug gekeken worden?

Mooi resultaat iig Jill!

Een ik sluit me ongezien aan bij de meningen over je rijstijl. Altijd vriendelijk, eerlijk en respectvol naar de paarden, naar je maatjes. Zo hoort het. Als ze het dan hebben over Happy Athlete....
Is het perfect qua uitvoering? Nee, kan het beter, ja. Maar ik zie veel liever dat het minder spectaculair is, maar zo fijn, los en 'simpel' gereden, dan van heel heel heel veel anderen, waar zoveel druk op de teugels staat, alles zo strak etc.

Ik ben nu zelf weer aan het opbouwen na mijn zwangerschap en ben echt heel erg bezig met los, los los eraan zitten, geen/zo min mogelijk druk, handen netjes bij elkaar. Ik zie dan echt jou als voorbeeld voor me :)

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 01:40

Jill ik heb vanaf de tribune echt vreselijk genoten van jouw rit met Enzos. Het verschil tussen jouw manier van rijden en die van een aantal andere ruiters/amazones was tijdens het baanverkennen al vreselijk groot.

Heb je nog niet eerder in het echt zien rijden maar ik voelde me toch verbonden. Ik vond het spannend en zat op het puntje van mijn stoel. Wat reed je een keurige proef en wat hield Enzos zich dapper! Kippenvel had ik.

Echt een diepe buiging voor hoe je hebt gereden. Ook al ben ik “maar” een trouwe kijker/volger...het maakte me ontzettend trots!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 09:07

Helaas kon ik niet kijken. Ik lees dat het goed is gegaan. Hoe was de uitslag?

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 10:05

Ik heb het helaas gemist.... Helemaal haasten en alles en ik was vergeten dat Jill als eerste moest. Gelukkig weet ik wel hoe sympathiek jij je paarden voorstelt en als ik dit zo lees heb ik wel een beeld van hoe het eruit zag! Toch hoop ik nog ergens de proef terug te kunnen zien..

Ik ben wel een beetje geschrokken van de rijstijl van de andere u25ers, ben zelf absoluut geen anky en heb nooit op dat niveau gereden (l2, lol) maar ik vond het er soms vrij grof aan toe gaan, juist bij de de mensen die in de top zitten. Ik verwacht op dat niveau toch wat meer het beeld van Jill eigenlijk, maar gek genoeg scoren die anderen wel weer hoger.. Bizar!

Anyway, hoop gauw weer van je te mogen genieten Jill! Je bent een voorbeeld.