Leuk om ieders verhaal te lezen hoe en waarom een G-tje! Nou mijn verhaal is ook een aparte.
Laat ik bij het begin beginnen. 5,5 jaar geleden kocht ik mijn toenmalige 3 jarige Belle. Een vos merrie. Paar maanden zadelmak, en het liefste/fijnste/mooiste paard wat ik me maar kon wensen. Alles ging ons voor de wind, ze heeft het karakter wat ik zoek in een paard. We hebben 5 mooie jaren gehad. Ze deed het top op wedstrijd, ze was super op buitenrit, ik kon lezen en schrijven met dat dier. 2,5 jaar geleden heeft ze een peesblessure opgelopen, heel lang verhaal maar dat zal ik jullie besparen. Uiteindelijk was ik november vorig jaar uitbehandeld op de kliniek, ze zou niet meer als rijpaard kunnen functioneren....heel verdrietig was ik natuurlijk.

Ik heb in al die jaren een goed contact gehad met de fokker van Belle, hele aardige /kundige man. Om een lang verhaal kort te maken, is Belle (mijn vorige merrie) terug gegaan naar de fokker en heb ik Guusje 'gehad'!!! Guusje is een halfzusje van Belle. Zelfde merrie (van de fokker dus) andere hengst. Belle is nu 9 en gaat hopelijk voor een paar mooie baby's zorgen. Guusje blijft in bezit van de fokker maar mag ik als eigen paard beschouwen. Het geval was dus alleen dat Guusje drachtig was, maar goed een gegeven paard niet in de bek kijken noemen ze dat toch?! Haha.
Ik ben er natuurlijk heel blij mee, mijn 'oude' merrie een goed thuis en ik heb een geweldig paard nu. Ze lijken ook zoveel in gedrag op elkaar, dat is zo fijn!!
Maar nu wat foto's van Kasparov!! Vernoemd naar de schaker en mijn zoontje Kasper