Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xMyrth schreef:Ik wil het wel graag uitzoeken, maar weet niet zo goed waar te beginnenEn random allerlei afspraken plannen is ook een beetje te gek, dus ik ben me aan het oriënteren...
De één zegt foto's opnieuw laten maken en van daaruit verder kijken.
Jij adviseert klinisch keuren of toch kreupelheidsonderzoek.
Zelf dacht ik eigenlijk dat artrose alleen met foto's eruit zou komen, omdat je dan de botstructuur ziet, maar dat is dus niet zo?
Het paard is het me op dit moment wel waard om meer onderzoek te doen. Dan krijg ik in elk geval geen spijt van welke keuze ik ook maak uiteindelijk. Jullie moeten het nu ook maar telkens doen met het beetje informatie dat ik geef. Daar ben ik overigens heel blij mee! Er komen fijne tips enz. uit voort. Tegelijkertijd voel ik dus ook dat hij echt eens gezien moet worden door DA voordat ik daadwerkelijk een knoop kan doorhakken.
Een paard door het leven moeten slepen op pijnstilling ga ik niet doen. Dat verdient hij niet, maar zo ver zijn we gelukkig ook echt nog niet.
xMyrth schreef:Oorspronkelijk was het idee van de eigenaar om dit te doen, maar ik wil het graag betalen. Dat heeft verder persoonlijke redenen
Alleen vervolgens ging ik nadenken en dan zie ik door de bomen het bos niet meer. Zoveel opties, waar te beginnenMaar ik kan nu vooruit! Dankjewel!
xMyrth schreef:Ik wil het wel graag uitzoeken, maar weet niet zo goed waar te beginnenEn random allerlei afspraken plannen is ook een beetje te gek, dus ik ben me aan het oriënteren...
De één zegt foto's opnieuw laten maken en van daaruit verder kijken.
Jij adviseert klinisch keuren of toch kreupelheidsonderzoek.
Zelf dacht ik eigenlijk dat artrose alleen met foto's eruit zou komen, omdat je dan de botstructuur ziet, maar dat is dus niet zo?
Het paard is het me op dit moment wel waard om meer onderzoek te doen. Dan krijg ik in elk geval geen spijt van welke keuze ik ook maak uiteindelijk. Jullie moeten het nu ook maar telkens doen met het beetje informatie dat ik geef. Daar ben ik overigens heel blij mee! Er komen fijne tips enz. uit voort. Tegelijkertijd voel ik dus ook dat hij echt eens gezien moet worden door DA voordat ik daadwerkelijk een knoop kan doorhakken.
ynskek schreef:ynskek schreef:Wij gaan van de week in de bovenste helft Noord Holland kijken bij een pony...
Zijn er hier mensen die een aanrader hebben mochten we willen keuren inclusief Röntgen....
Nou de duimen kunnen gaan draaien. Volgende week donderdag gaan we keuren. Klinisch en Röntgen over de benen. Uiteindelijk afspraak gemaakt bij Hollands Kroon.
mavantos schreef:In dit geval zou ik tegen verkoper zeggen dat ze een kreupelheid onderzoek moeten laten doen, of afspreken 50/50. Ik denk dat verkoper heel erg blij mag zijn als jij dit kreupele paard wil overnemen voor een klein bedrag. Niemand koopt zo'n paard.