Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tienus63 schreef:Oké…… dat vraagt om de rollende ogen smiley.
De groep geen wolf vroeg dit?
tienus63 schreef:Ik lees het net in de nos app.
Wolfwerende afrastering zijn ze vergeten te melden.
https://nos.nl/l/2505596
sterregoud schreef:tienus63 schreef:Ik lees het net in de nos app.
Wolfwerende afrastering zijn ze vergeten te melden.
https://nos.nl/l/2505596
Wat jammer dat ze de wolfwerende omheining vergeten te vermelden.
Trieste foto weer. Mooie schapen, de meeste een keelbeet.
tienus63 schreef:Positief beschouwd, NOS besteedt er aandacht aan en zet zelf in de titel wolf.
Dat ze het een ‘slagveld’ noemen, dat de dieren binnen een wolfwerende afrastering liepen en dat het item bijna voorbij was als je met je ogen knipperde, tja…
Begin is er, ze noemen het en lieten zelf de bloedplek ik het item en de kadavers zien.
anca schreef:Onali schreef:Moet dat nu ook hier?
Ik zit al in de app en in de facebookgroepen.
Hoef het ook niet nog eens hier te zien/ lezen als ik eerlijk ben.
Ja ik vind wel dat het ook hier moet. Lang niet genoeg mensen zijn van de wolven ellende op de hoogte. Kleine kans dat ze hier ws ook lezen maar toch.
rien10 schreef:Niet plaatsen omdat je het niet wilt zien? Dan is niet kijken omdat je het niet wilt zien logischer. Wel plaatsen dus, het is namelijk de waarheid. Wolven vreten dieren aan.
Onali schreef:rien10 schreef:Niet plaatsen omdat je het niet wilt zien? Dan is niet kijken omdat je het niet wilt zien logischer. Wel plaatsen dus, het is namelijk de waarheid. Wolven vreten dieren aan.
Niet wil zien als in:
Ik zit al in de whatsappgroep.
Ik zit in de facebookgroep Wolf en Paard.
Ik zit in de facebookgroep Geen wolf
Ik zit in de facebookgroep Discussieplatform nowolves
Ik zit in de facebookgroep Waarnemingen Nederland en België.
Ik volg EPM op Facebook.
Ik ben echt niet bang om die dooie schapen te zien, maar om ze naast FB en in de whatsapp ook nog hier tegen te komen, denk ik schoenmaker houd je bij je leest.
Laten we hier gewoon normaal discussiëren over wolven en paarden ipv dooie schapen te melden.
Ik zie die schapen genoeg, ik hoef ze alleen niet hier ook nog te zien.