mamabird schreef:[ [url=m/KT2T4k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wel een truttig klein fotootje zeg .... ik ben zo handig.....not.....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
brokjes schreef:Ik heb perongeluk ineens mijn droompaard gevonden.. ik wil wel gaan kijken, maar hij zou dan eventueel pas in september kunnen komen.
Heeft iemand dit wel eens gehad en hoe regel je de periode dat het paard nog bij de verkoper staat? Stel er gebeurt iets?
Dingle_s schreef:Ok, weer wat geleerd!Marlies1 schreef:Ja, als hij de volgende keer goed door de klinische keuring komt, wordt hij ook röntgenologisch gekeurd.
Dingle, is er een speciale reden dat dat in Amerika getest wordt?
Er zijn maar weinig laboratoriums in Nederland die testen op pssm. De testen gaan daarom vaak naar Duitsland of zelfs naar Amerika.
Zover ik weet is er één instantie in Nederland die testen. Maar daar betaal je dan ook gelijk de volle mep voor.
Daarom gekozen voor een partnerlab in Amerika. Scheelt iets in kosten en qua tijdsduur maakt het niks uit.
En ik duim mee voor je! Hopelijk dan een goede keuring!
ikke schreef:brokjes schreef:Ik heb perongeluk ineens mijn droompaard gevonden.. ik wil wel gaan kijken, maar hij zou dan eventueel pas in september kunnen komen.
Heeft iemand dit wel eens gehad en hoe regel je de periode dat het paard nog bij de verkoper staat? Stel er gebeurt iets?
Gewoon in pension zetten.
Of je dan los pensiongeld betaald of dat meeneemt in de prijs is een kwestie van afspreken.
brokjes schreef:ikke schreef:Gewoon in pension zetten.
Of je dan los pensiongeld betaald of dat meeneemt in de prijs is een kwestie van afspreken.
Snap ik. Maar er is natuurlijk een risico dat hij in de maanden daar nog wat oploopt, wat doe je dan?