maar ach dat is dressuur he, en mijn gevoel was gewoon heel goed. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
M'n debuut is weliswaar dan niet 17 mei, maar ik denk dat ik 19 juli hem voor het eerst start. Iets later, maar ach, wat maken die maanden uit? Hij is ineens zo ontzettend aan het groeien, dus nu nog drie weken vakantie zodat ik m'n toetsen kan maken, is helemaal niet verkeerd.
had een fijne proef gereden maar punten en plaatsing viel wat tegen. 182 en 14e maar ik moet niet vergeten dat dit pas de 2e officiële wedstrijd van ons is.
Ze heeft een weekje rust gehad, kon vandaag zo opstappen en wegrijden, ze deed ook nog eens super haar best! Wat een droompaard heb ik toch staan..
hij is niet dik of warm
...
Heel wat spanning voor mijn ouders die in ons huis zitten om op alle diertjes te passen. Alles is goed gegaan. Zodra ik wat meer tijd heb plaats ik foto's! 

Bij haar hoef ik er niet over in te zitten dat ze teveel krijgt, is ook wel eens makkelijk, want die pony's van mij groeien van de lucht. Die blijven zelfs op het schrale stuk nog zeer goed op gewicht