Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Calypso84 schreef:Roxxxhorses schreef:Pap en ik zijn nog steeds aan het twijfelen om naar die Sandreo-merrie te gaan kijken. Net heb ik ook nog een erg gave merrie hier in de buurt gevonden, bij.de stal van Stan Bruisten.
Bij.Stal van.den Hurk zie ik ook regelmatig leuke paarden voorbijkomen; iemand al ervaring met deze stal?
Maar die ene Sandreo was toch iets mee zei je?
vonneke schreef:Roxx ik ben bij vd hurk 2x geweest, prima stal. Hebben daar een Cantos ruin gekocht toen.
Martie schreef:Weten jullie ook hoe van den Hurk met zijn prijzen ligt, inderdaad?
bertine37 schreef:Mijn zoektocht gaat helaas weer verder....
paard is voor mijn neus weggekaapt. Heel oneerlijk allemaal. Ben er echt verdrietig van.nu moet ik het mijn dochtertje nog vertellen....
bertine37 schreef:Mijn zoektocht gaat helaas weer verder....
paard is voor mijn neus weggekaapt. Heel oneerlijk allemaal. Ben er echt verdrietig van.nu moet ik het mijn dochtertje nog vertellen....
Calypso84 schreef:ik moest eerlijk zeggen dat ik ook meteen aan die andere bokker moest denken
maar goed, dat zullen we miss nooit weten en het maakt voor Bertine ook niet uit natuurlijk. Balen gewoon.
maar wij zeggen dan: hij is dan niet voor jou bestemd geweest. Er loopt gewoon nog een veel leuker paard voor Bertine rond hier in Nederland