heel veel plezier en succes met je nieuwe aanwinst
Spannend Adin, ik hoop voor jou dat dit hem toch wordt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marion71 schreef:@Tita: niet netjes en nogal aanvallend. Waarom? Komt bij mij nogal gefrustreerd over. Je hebt het paard irl nooit gezien. Ga je mij of het paard nu afbranden en het slaat nog nergens op ook. Je opmerking komt vanuit het niks uit de lucht vallen. Kwaliteit is kwaliteit of een paard zadelmak is of niet. Wat dacht je dat een 2e bezichtingshengt op de SelectSale zadelmak is? Ga me ook verder niet verdedigen. Ik weet wat ik op stal heb staan, jij niet. Ik ben aan jou geen verklaring of toelichting schuldig. En daar laat ik het bij.
@Torius: dat is mij idd ook opgevallen. Scheelt mij vaak een hoop typewerk.
@Ingetje: jammer, je bent de TS en 132 pagina's verder heb je nog niet gevonden wat je zocht. Wel fijn dat je paard weer goedloopt. Goed genoeg om je zoektocht te staken of niet?
@Adin: phoe wat een tegenvaller. Wel heel vreemd dat de andere da dat dan helemaal over het hoofd heeft gezien. Toch maar hopen dat je da het niet goed heeft gezien.

Istabella schreef:Nog een lezer. Gefeliciteerd Nathe!
Dat gevoel dat je misselijk word dat je zoveel geld gaat uitgeven voor een paard had ik ook..
Ook dat je dan bang bent dat je iets over het hoofd hebt gezien, of er geen addertjes onder het gras zitten, of z'n karakter wel echt leuk is.. Dat had ik ook zo erg!!
Je krijgt nu weer allerlei andere onzekerheden.. of je nieuwe aanwinst echt wel is wat je ervan verwacht.
Ik hoop het voor je. Maar het zal best wel goedkomen!
Probeer er lekker van te genieten!
) ook de kosten voor wedstrijd, hoefsmid, zadel, hoofdstel (tja die van Schockemulle was zo mooi en idd daar hing een fors prijskaartje aan, net als mijn op maat gemaakte kalfslederen laarzen..) vallen niet altijd mee. Het hele leven is een groot risico, maar als je die durft te nemen, dan leef je, je leven!
ahnee ik heb 3000 bijgelegd voor de trailer...