Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:Goed zo!
Heb je iemand gevonden die je kan helpen met je uitslag? Dat hoop ik zo.
jokari schreef:Ik vermoed dat we Kat zouden laten inslapen als ze een paard was geweest.![]()
!
petraaken schreef:Heb zo de indruk dat Vigo aan elk paard gaat plakken. Gezien zijn leeftijd verbaasd me dat niet eens. Zal ook wel zijn karakter zijn voor een deel.
petraaken schreef:Denk niet dat jij problemen gaat krijgen. Desnoods zet je Sam of Rève op de vrachtwagen als steun.
Tjonge wat zal jij blij zijn dat hij thuis gaat zijn op jullie eigen weide. Eindelijk zelf bepalen hoe en wat met je dier.
parnassia schreef:Goed plan
Zou bijna adviseren.... rij een extra blok om, zorg dat je half uurtje onderweg bent. Paarden maken heel snel vrienden als ze tijdje naast elkaar vervoerd worden is mijn ervaring.
Frieke84 schreef:Je hebt zijn mest sinds gisteren goed![]()
Super nieuws, maar eigenlijk ook intriest.
Want hoe lang is hij nu bij jullie? Een weekje?
Een weekje om dat zielige hoopje te doen opfleuren, maar mensen die een opfok houden slagen daar niet in. Waar ben je dan eigenlijk mee bezig? Wat kan ik daar boos en verdrietig om worden.
Ik ben benieuwd hoe Sky en Joy het samen gaan doen op de nieuwe plek.
Je post vast wel wat foto's toch? *hint*
Frieke84 schreef:Je hebt zijn mest sinds gisteren goed![]()
Super nieuws, maar eigenlijk ook intriest.
Want hoe lang is hij nu bij jullie? Een weekje?
Een weekje om dat zielige hoopje te doen opfleuren, maar mensen die een opfok houden slagen daar niet in. Waar ben je dan eigenlijk mee bezig? Wat kan ik daar boos en verdrietig om worden.
Ik ben benieuwd hoe Sky en Joy het samen gaan doen op de nieuwe plek.
Je post vast wel wat foto's toch? *hint*
petraaken schreef:Oei -7 overdag bij jullie?damn ben ik blij dat wij dan in de kustprovincie wonen. Hier was het rond de 4 graden deze namiddag. de grond begon zelfs al wat te ontdooien deze namiddag hier. Heel dun laagje weliswaar maar je voelt het toch dat dat bovenste laagje zacht was.