Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brenda66 schreef:Mijn zoektocht is volbracht. Ik had zelf niet z’n heel groot wensenlijstje en de klik moest er zijn. Nou die was er en de rest van de eisen ook, behalve de stokmaat. Maar goed hij groeit nog dus dat komt vast ook goed. En de klik vond ik belangrijker en wilde hem daarvoor niet laten staan. Meet Santo![]()
[ [url=m/ZzAlk2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dilan93 schreef:Wou zeggen: en anders een reisje Polen.
Maar dat mag natuurlijk weer niet voorlopig
Brenda66 schreef:Mijn zoektocht is volbracht. Ik had zelf niet z’n heel groot wensenlijstje en de klik moest er zijn. Nou die was er en de rest van de eisen ook, behalve de stokmaat. Maar goed hij groeit nog dus dat komt vast ook goed. En de klik vond ik belangrijker en wilde hem daarvoor niet laten staan. Meet Santo![]()
[ [url=m/ZzAlk2.jpg]Afbeelding[/url] ]
LunarEclipse schreef:Mijn blik is gevangen door een onwijs mooie arabische jaarling hengst. Maar, dingetje, hij staat in Polen bij de fokker. Zijn moeder en zus zijn prachtige paarden, paarden uit dezelfde moederlijn zijn ook eigenlijk wat ik zoek en ik heb veel beeldmateriaal van de fokker ontvangen. Ik vind het moeilijk of dat ik dit nu serieus moet overwegen. Mijn verstand zegt: joh doe normaal met een lijstje van alle tegenargumenten in mijn hoofd, mijn gevoel zegt heel hard: ja doen!!
Zelfs mijn moeder was niet eens op tegen
esje01 schreef:Hij is mee naar huis
Meet Guinness
[ [url=m/4YycC9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dRFlJa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo verschrikkelijk blij.
Lief, aanhankelijk en heel wit.....iemand nog tips om hem schoon te houden en schoon te krijgen
Mkango schreef:Wat leuk, La Gaucha!
Misschien loont het ook om even rond te snuffelen op het western subforum hier op Bokt: [WN] Western
Daar zitten sowieso mensen die je in de juiste richting kunnen wijzen! En voel je uiteraard vrij om je zoektocht ook hier te delen.
LunarEclipse schreef:Hahahaha MkangoDilan93 schreef:Wou zeggen: en anders een reisje Polen.
Maar dat mag natuurlijk weer niet voorlopig
Ja inderdaad, ieder ander moment was ik naar Polen gegaan, zeker gezien ik net een nieuwe lease auto heb waarbij privé kilometers door heel europa worden vergoed ...Ik had het wel gecheckt. Vooral Duitsland lijkt lastig te zijn, ook voor doorreizen.
Ik heb wel gevraagd of ze het karakter kan omschrijven, hoe hij in de hand is etc. Maar het feit dat je 'm niet even kan bekijken vind ik ook lastig en dat is wat me dan toch ook het meeste tegenhoudt.
Brenda66 schreef:Dank jullie wel![]()
Hij meet nu 1,69 en is nog iets overbouwt en met zijn leeftijd, in mei wordt hij 3, trekt dat nog wel recht. De dierenarts zei dat er ongeveer 4-5cm bij komt. Hij mag nu eerst ook lekker groeien en doen we wat grondwerk en een beetje longeren, het stelt dan ook allemaal niet zo veel voor.