Aller eerst ik lees hier gewoon dagelijks mee maar paar drukke weken achter de rug vandaag echter een heerlijk uitslaap moment gehad en nu tijd om eens te reageren.
Wat een mooie scores worden er al gehaald op wedstrijd en prachtige foto's komen er voorbij.
Reden van een jong paard aanschaffen. Mijn leer / wedstrijd paard begon wat op leeftijd te komen. Dit paard had prix st George gelopen en ik train voornamelijk jong spul dus erg fijn om zo'n hoger opgeleid paard onder je kont te hebben om aan jezelf te kunnen werken ipv aan je trainingspaard. Omdat hij dus wat op leeftijd begon te komen was het idee om er een jong paard bij te kopen en deze op te leiden en tegen de tijd dat hij dan oud genoeg was voor het hogere werk zou mijn andere paard met pensioen kunnen. Helaas is mijn grote vriend vorige maand plotseling overleden.
Gino zijn we nu echt wds klaar aan het maken maar voor dat ik daar Z mee mag starten zijn we 2 jr verder en dan is het nog maar de vraag of hij het op die leeftijd al aan kan. Voor nu blijft hij voorlopig. Heb nog een pony staan die ik nu M1 start en Z klaar aan het maken ben dus kan even vooruit . Het is nu kijken wat er op mn pad komt. Ik mis het rijden op niveau echt en de doelstelling was om met mn andere paard dit jaar Zzl startgerechtig te worden.
Je weet nooit wat er op je pad komt maar ik denk als de kans zich voor doet en er komt een wat ouder paard op mn pad waarmee ik sneller de wds door kan dat ik die kans dan pak en of Gino dan blijft is de vraag.